Sťažnosť za oneskorenú fakturáciuDobrý deň, obdržala som od VSE zúčtovaciu faktúru s nedoplatkom 1 901,51 EUR. Na základe reklamácie som bola informovaná, že nedoplatok v sume 1 318,06 € vznikol za obdobie 19.08.2023 – 19.08.2024. Nebol však vyfaktúrovaní, pretože zrejme nastala chyba buď pri odčítaní elektromera alebo pri fakturácii. Za  obdobie 20.08.2024 – 12.08.2025 vznikol preplatok v sume 1 322,37 € . K pochybeniu nedošlo z mojej strany, preto Vás žiadam o prešetrenie záležitosti. Ďakujem a ostávam s pozdravom. Silvia Bolčová,  +421 911 152 145
Vymáhanie pohľadávky Sedacia súprava kúpená 04/2024
Reklamovaná 24.06.2025
Reklamácia uznaná z dôvodu nedodržania 30 dňovej lehoty.
Tovar prevzatý 27.8.2025 s odkazom, že najneskôr do 14 dní poukážu peniaze na účet.
Po 15 dňoch som písala mail ohľadom pohľadávky voči mne.
Na mail neodpovedajú, dovolať sa tam nedá, stále hlaska oznamuje, že som sa dovolala mimo otváracích hodín.
Vrátenie nezodpovedajúceho tovaruZ e-shopu oblecma.com som obdržala oblečenie:
 - nekvalitného materiálu
 - objednaný rozmer S absolútne nezodpovedá a sedí tak na XL
 - potlač kvetín vyzerá inak ako na obrázku
 - ramienka na obdržanom overale sú na gombíky a nie nastaviteľné patenty ako na obrázku
 - kvalita nezodpovedá cene.
https://oblecma.com/products/kelly-vintage-lahky-overal
Neviem ako pri iných produktoch, ale v tomto prípade ide o jedno veľké klamanie zákazníka.
Z e-shopu som nedostala faktúru. 
E-shop má v obchodných podmienkach, že zákazník  vracia na vlastné náklady do Číny (doprava od 20 eur vyššie). E-shop som kontaktovala, že v takomto prípade nebudem znášať náklady spojené s vrátením tovaru. Požiadali ma o fotku produktu, ktorú som zaslala 4.9. a nedostala som viac žiadnu odpoveď. Písala som ešte raz, aby som mohla vrátiť tovar v 14 dňovej lehote, ale nedostala som žiadnu odpoveď a tovar ani nemohla vrátiť, lebo na e-shope nemajú uvedenú adresu pre vrátenie tovaru.
Servatech s.r.o.Slabá výdrž batérie, majú vydržať 15 dní, ale vydrží len 2-3 dni.
Hodinky som reklamoval u predajcu.
Jeho vyjadrenie:
odesláno do servisu dodavatele, ten reklamaci zamítl s odůvodněním, že se závada neprojevila a ŽE VÝROBEK MÁ
ODPOVÍDAJÍCÍ FUNKČNÍ VLASTNOSTI, protokol servisu přiložen, zamítnuté vracíme
Číslo nákupního dokladu: 55157090
vrátenie tovaru hodinky reklamovane 4 krát pre nefunkčnosť mám video doklad  vyjadrenie písomnej forme som nedostal len email 
prikladám komunikáciu- Dobrý deň,
Vrátenie peňazí je možné po 3 uznanej reklamácii vo Vašom prípade nebola ani raz reklamácia uznaná pretože sa Vami popisovaná Závada ani raz neprejavila.
reklamačný techník aj servisné stredisko posielalo aj fotky ktoré sme zaslali Vám že všetko funguje bez problému a ani u jedného sa neprejavila Vami popisovaná závada.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 13:47 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Uvedenú zavadu som reklamoval už 4 krat 
Poslal som o tom aj videa  
Po 3 tej reklamácii ma nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí 
Píšete o neuznanej reklamácií ale sú poslane videa kde zavada pretrváva tieto mám uložene a posielane aj emailom 
 
Ak nepošlete nazad čiastku budem kontaktovať odchodnú inšpekciu a preverenie mojej reklamácie 
 
From: Galbavy, Ondrej 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:34 PM
To: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
 
Ďakujem 
ale nie je možne kontaktovať výrobcu keď som kúpil hodinky z internetového obchodu MADER 
 
Len sa pýtam ja si nevymýšľam že hodinky nefungujú videli ste aj videá prepáčte ja som z toho nešťastný nie sú to malé peniaze 
 
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk> 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:28 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
  
Hodinky budeme zasielať k Vám.
Jediné čo ma napadá pokiaľ Vám to bude zase robiť tak potom jedine kontaktovať priamo výrobcu.
 
 
 
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
Dne 09.09.2025 v 12:09 Galbavy, Ondrej napsal(a):
A kde sa nachádzajú ???? ok čo mám podlá vás robiť ak sa to zopakuje ???
 
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk> 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:05 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
 
 
Dobrý deň,
vrátilo sa opäť že tam závada nie je hodinky fungujú bez problému.
Zapnutie, vypnutie, funkčnosť, reštart cvičenia všetko funguje bez akéhokoľvek problému. ani raz sa neazsekli ani nereštartovali samovoľne a ani žiadna chyba v systéme.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
 
Dne 09.09.2025 v 11:56 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Dobrý deň prajem 
Pán Smrk nerád stále dookola otravujem ale pochopte mňa z pohľadu zákazníka nie mála suma za hodinky ale už je mesiac čo nemám info o reklamácií 
Už som to posielal 4 krát a od poslednej reklamácie už  mesiaca nemám vyjadrenie videa o nefunkčnosti som zasielal tiež 
Prosím vás o stanovisko a vrátenie sumy na účet 
 
Používam teraz tento email na tomto som 75 %
 
Ďakujem verím že to dotiahne do konca v prospech oboch strán 
 
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz> 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:44 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť 
 
 
Dobrý den, 
 
Kolega Smrk řeší tuto reklamaci, prosím kontaktujte ho na emailu mader@mader.sk.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen 
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
 
 
 
ANTALON s.r.o.Oblouková 102, 
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
 
 
 
From: Galbavy, Ondrej [mailto:ondrej.galbavy@vaillant-group.com] 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:25 AM
To: Pavla ANTALON
Subject: RE: reklamacia stažnosť 
Importance: High
 
Dobrý deň žiadam o odstúpenie zmluvy a vrátenie zmluvy 
Hodinky ani nemám a ani neviem kde sú !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz> 
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:09 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť 
 
 
Dobrý den, 
 
Na odstoupení od smlouvy máte právo po 3. Uznané reklamaci. Všechny byli poslány zpět, neuznané, jelikož se závada neprojevila. 
 
Stejné vyjádření máme od servisu i reklamačního technika. 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen 
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
 
 
 
ANTALON s.r.o.Oblouková 102, 
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
 
 
From: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> 
Sent: Monday, September 8, 2025 8:51 AM
To: INFO@MADER.SK
Subject: reklamacia stažnosť 
Importance: High
 
Dobrý deň 
Nie je možne už 4 krát   som reklamovane hodinky dokonca posledná pred mesiacom a nič z pánom reklamačného komunikujem od neho mam len takéto odpovede 
 žiadam vrátenie sumy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ma vas   za slušný internetový obchod ale toto je naozaj moc 
 
 
 
 
 
 
Jiří Smrk		pi 8. 8. 9:17
Dobrý deň, Tu posielam znova reklamačného asistenta. Hodinky zašlem do servisu že trváme na to aby nám zaslali buď nové alebo dobropis že sa závada stále opakuj
 
Ondrej		po 11. 8. 14:15
Dobrý deň poslal som a dakujem
 
Ondrej		po 18. 8. 11:14
dobrý den máme niečo nové ? už som z toho neštastny pi 8. 8. 2025 o 9:17 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
 
Ondrej		ut 19. 8. 14:57
???
 
Jiří Smrk		ut 19. 8. 14:59
Dobrý deň, Ospravedlňujem sa som na výjazdoch. Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov. Dne 19.08.2025 v 14:57 Ondrej napsal(a): --
 
Ondrej		po 25. 8. 10:25
dobrý deň niečo nové ???? dakujem ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
 
Jiří Smrk		po 25. 8. 10:39
Dobrý deň, Zatiaľ mám info, že je diagnostika. Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem. Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a): --
 
Ondrej		po 25. 8. 10:41
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem
 
Jiří Smrk		po 25. 8. 10:43
Dobrý deň, Pripísal som že by sme radi dobropis. Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a): --
 
Ondrej		po 1. 9. 9:47 (pred 7 dňami)
dobrý den nejake info ? po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
 
Jiří Smrk		po 1. 9. 9:49 (pred 7 dňami)
Dobrý deň, Napíšem im či majú pre nás dobropis. Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a): --
 
Ondrej <ondrej.galbavy2000@gmail.com>
	7:29 (pred 1 hodinou)		
komu: Jiří
 
	
dobrý den mesiac od reklamácie kedy som poslal žiadam o vratenie sumy prosím info ?
 
po 1. 9. 2025 o 9:49 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Napíšem im či majú pre nás dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
 
Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a):
dobrý den nejake info ?
 
po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Pripísal som že by sme radi dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
 
Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a):
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem 
 
Dňa po 25. 8. 2025 o 10:39 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísala(a):
Dobrý deň,
Zatiaľ mám info, že je diagnostika.
Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
 
Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a):
dobrý deň niečo nové ???? dakujem 
 
ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Ospravedlňujem sa som na výjazdoch.
Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov.
 
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
 
Problém s reklamáciou Nakoľko zrušili predajňu v ktorej som to kúpila tak píšem sem. Topánky boli použité 2-krát a praskla podrážka. Sú ešte v záruke a chcela by som ich reklamovať, teda vrátiť peniaze. Ďakujem
Problém s reklmáciouChcela som reklamovať tovar (topánky), ktorý sa poškodil a je ešte v záruke a predajňu medzičasom zrušili a neviem ako mám postupovať.
Nevrátenie peňazíModivo/eobuv mi zaslal nesprávny tovar. Tovar som okamžite vrátila, ale nebol mi zaslaný správny, mnou objednaný tovar, ani mi nevrátili peniaze. Nikde sa nedovoláte, kontakt úplne bez šance
nedoručená zasielkazo stranky "simkova butik" som si objednala plavky, ktoré som aj zaplatila v sume 22,90. Na stranke bolo napísané že predajna sa ruší a bol výpredaj. Plavky som zaplatila bol mi doručený aj potvrdzujúci mail k obj. 
Objednávka #1432
zo dňa 16.6.2025. do dnešného dňa (25.8) mi nebola zásielka doručená pokus o kontaktovanie na mailovú adresu: support@simkova-butik.com uvedenú na stranke mi vrati ako nedoručené. stranka je už zrušená. https://simkova-butik.com
podvodná internetová stránkamám podozrenie že som sa stala obeťou podvodu internetovej stránky. 
objednala som tovar(2.8.2025) v sume 70€ ale do dnešného dňa mi nič neprišlo.