Typ činnosti
Vyberte si
Stav sťažnosti
Vyberte si
Filtrovať
Vyberte si
2025-12-01 čas: 09:29Verejné
Otvorené
Zmazali plateny inzerat a nevratili poukazku18.11.2025 som pridal na stranke Bazos.sk plateny inzerat v sekcii Služby, na ktoreho uverejnenie si treba zakupit poukazku cez SMS. Poukazku som kupil 18.11.2025 v case 12:39. O par minut neskor som pridal rovnaky inzerat, ale s inym miestom poskytovania sluzby, sluzby totiz poskytujem v mestach Presov a Kosice. Prvy inzerat bol pre Presov, druhy pre Kosice. Poukazku pre druhy inzerat som kupil 18.11.2025 v case 12:51. Po pridani druheho inzeratu bol prvy inzerat automaticky zmazany strankou Bazos.sk...., na podpore uvadzaju ze z dovodu duplicity..... No ok nech bol prvy inzerat zmazany pravom.... ale majitel firmy mi nechce vratit poukazku za prvy inzerat. Prvy inzerat nebol online ani 15 minut. PS1: A toto sa nestalo prvy krat, ale az teraz to idem riesit... PS2: Tomuto by sa dalo jednoducho predist, keby majitel pridal do stranky nejaky nejaky script, ktory upozorni zakaznika, ze inzerat bude zmazany este pred uverejnenim.
2025-12-01 čas: 09:11Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlK.R.
Domnabytku.skObraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri reklamácii po zakúpení sedacej súpravy cez internet. Pred kúpou som si sedačku súpravu. odkomunikovala telefonicky aj e-mailom.Dovtedy bola komunikácia zo strany predajcu v poriadku. Sedacia súprava na objednávku prišla o 6 týždňov.Po 2 týždňoch začali na rôznych miestach praskať švy. Reklamácia nebola uznaná.Podavala som reklamáciu opät. Znovu ju zamietli.Pokúšala som sa s predajcom dohodnúť,odpoveď bola jednou vetou,že "už sa vyjadrili 6.10.2025" K dnešnému dňu mám doma rozpáranú sedaciu súpravu(v uživaní od 18.8.2025).Som si naozaj vedomá,že produkt je od výrobcu nekvalitný. 2 x uzamietnutú reklamáciu obchod odôvodnil tým,že tie švy pracujú. Ďakujem a ostávam s pozdravom Röderová
2025-11-30 čas: 15:18Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.H.
oblecma.comna stránkach oblecma.sk som si objednal zimnú bundu Adam za 48 eur(so zľavou). Na stránkach oblecma.com je táto bunda pod odkazom: https://oblecma.com/products/adam-l-zimna-bunda . Ako si môžete pozrieť, vyzerá veľmi pekne a kvalitne. O to viac ma prekvapilo, keď som si rozbalil zásielku. Prišla mi handra, ktorá kvalitou vôbec nezodpovedá inzerovanému produktu. Navyše je menšia ako zakúpená veľkosť XL. Hneď som preto žiadal o vrátenie platby a tovaru. - V deň prijatia zásielky. Namiesto toho mi zaslali email s ponukou 20% zľavy, s čím som nesúhlasil. Firma ďalej odmietla čokoľvek spraviť.. Do prílohy prikladám fotku handry, čo mi poslalli. Ten fejkový tovar, čo mi prišiel hodnotím a cenu okolo 2 eur max. Ako podložka pod psa by to šlo, ale ja psa nemám. Určite to nezodpovedá domu, čo ponúkajú ani zďaleka. Prosím riešiť tento prípad a informovať ma, či sa dá s tým niečo spraviť. ps - na stránkach https://obchody.heureka.sk/oblecma-sk/recenze/ sú recenzie k tejto firme a našiel som tam množstvo rovnako oklamaných spotrebiteľov. Vopred ďakujem za odpoveď a vybavenie mojej žiadosti. S pozdravom: M. Hajkovský
2025-11-30 čas: 14:52Verejné
Otvorené
14 dňové vrátenie tovaruDobrý deň! 8.11.2025 som objednala zo stránky spoločnosti Modny kut Kosice (https://modnykutkosice.com/) 3 šiat z výpredaja, vraj posledné kusy, boli zlacnené. Na stránke majú uvedené: Bezproblémová 30 dňová politika vrátenia tovaru! Šaty veľmi dlho nechodili, čo mi bolo už podozrivé, ale už bolo neskoro. Nakoniec som tovar dostala 26.11.2025. Nemusím ani písať, miesto objednaného tovaru z obrázkov Dodávateľa prišla lacná napodobenina z Číny. Samozrejme som hneď písala, že chcem tovar vrátiť späť, keďže nezodpovedá tomu, čo bolo na fotkách. Ako vysvitlo, nemajú v pláne tovar zobrať späť, najprv mi ponúkli z ceny tovaru 116,76 eur 15% z ceny, s tým, že pochodím takto lepšie, lebo tovar som povinná vrátiť na vlastné náklady priamo do Číny, a to mi vraj zdraží vrátenie tovaru a neoplatí sa mi to! Napísala som že nie, ďakujem, poprosím adresu vrátenia, potom mi ponúkli 20 % z ceny tovaru, keď som ani to neprijala, tak teraz sme pri 30%-tách! Stále mi však nenapísali adresu vrátenia tovaru späť! Vyhrážajú sa s tým, že ma to vyjde drahšie, keďže tovar musím vrátiť do ich skladu do Číny!! Ak dobre viem, tovar sa vracia Dodávateľovi od ktorého som tovar objednávala, a nie ich skladu niekam v tretích krajinách. Po druhé, ak dobre viem, Dodávateľ by mal hradiť aj náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ je to najlacnejší spôsob vrátenia. Viete mi prosím pomôcť, čo môžem urobiť, aby som mohla vrátiť tovar a dostala svoje peniaze? Pripájam komunikáciu s Dodávateľom: s pozdravom
2025-11-30 čas: 13:45Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlP.B.
KomuLidl
Odstúpenie od zmluvyDňa 28.11.25 som zakúpil Smart televízor v predajni Lidl , po spustení fungoval 24 hodín . Dňa 30.11.25 som ho chcel kvôli výpadku prijímania internátu vrátiť na predajni, ako vrátenie tovaru. Bolo to zo strany predajne zastupenou p .Karabinošom odmietnuté. Bola zapísaná reklamácia s tým že o výsledku budem informovaný do 30 dní.D tým nesúhlasím nakoľko chcem TV vrátiť a odstúpiť od zmluvy o kupe. Dôvod bol uvedený že je to dráhy tovar a oni musia takto postupovať.. Pričom ukončil konverzáciu že on tam má kamión. Trvám na odstúpení od kúpnej zmluvy kvôli nedôvere k uvedenej znzčke TV S pozdravom Bergou
2025-11-25 čas: 10:15Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.M.
Vrátenie tovaru, s ktorým niesom spokojnáCez systém vytvárania fotoobrazov happyfoto pre Windows som si zadala objednávku, obrazy ktoré mali byť na výšku som upravila na výšku ale pri ukladaní do systému sa dali aj tak na šírku platna ja som ale však nemala odkiaľ vedieť ze to je na šírku. Nemajú to tam vysvetlene ako. Viem, že služby týkajúce sa fotografií nejde vrátiť späť do 14 dní bez udania dôvodu. Ale obrazy v hodnote 100 eur sú úplne zle. A ja som tam volala s vedúcou prevádzky a ona mi povedala ze nie je na ich strane chyba tak neriešia problém. Ja si ale nemyslím ze to ké lem tak. Vedeli by ste mi pomôcť s tým?
2025-11-24 čas: 10:13Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlK.R.
PureSmileDna 10.11.2025 som objednala aj zaplatila sonicku zubnu kefku v hodnote 84€ fy PureSmile, povodom zrejme z Litvy. Prisla mi info ze Packeta caka na dorucenie avsak dodones sa tak nestalo. 3x som pisala mail, nikto neodpovedal. Dnes som volala aj na ich cislo (0037060219505) ale opakovane mi zrusili hovor. Na stranke garantuju dorucenie do 2-3 dni. Prosím viete mi pomoct? Maju reklamy aj na socialnych sietach. Raslova
2025-11-23 čas: 15:17Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlD.A.
KomuCOI
PôžičkaMôže COI vyberať zo slov.účtu v Reisenbanke peniaze na zaplatenie poplatku za overenie podpisu??Údajne tam prišli peniaze ktoré si mala vybrat pani ktorá mi je dĺžná ale dala tam moje č ú a tak to má ísť mne na účet. Mám podozrenie že to.môže byť nejaký podvod aby niekto podvedený a splácaĺ pôžičku ktorú ani nedostal. ĎAKUJEM
2025-11-23 čas: 13:11Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlP.P.
reklamácia záručnej opravySpoločnosť DANIMANI s.r.o, ktorá mi predala dňa 16.1.2023 mobilný telefón sprostredkovala dňa 4.4.2024 jeho záručnú opravu vykonanú výmenou zobrazovacej jednotky. Táto jednotka je opäť pokazená a DANIMANI tvrdí, že na vymenený diel bola záruka 6 mesiacov, čo by v podstate skracovalo záruku aj celého môjho telefónu. Telefón je značky Samsung, kde po kontaktovaní spoločnosti som sa dozvedel, že všetky náhradné diely Samsung v minulosti aj teraz majú záručnú dobu 24 mesiacov a teda moja zobrazovacia jednotka by mala byť v záruke. Túto istú informáciu mi potvrdila aj pracovníčka SOI SR na ich kontaktnej linke. Spoločnosť DANIMANI sa vyhýba sprostredkovaniu mojej záručnej opravy, prestala ohľadne môjho problému so mnou komunikovať, čím vytvára u mňa podozrenie, že oprava neprebehla v autorizovanom servise a neboli použité originálne náhradné diely Samsung. Žiadam o pomoc s vyriešením môjho problému za čo si dovolím vopred poďakovať.
2025-11-22 čas: 22:05Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlN.P.
Neuznanie reklamacie Xiaomi S301Dňa 23.6.2025 som zakúpil holiaci strojček Xiaomi S301. Po približne štyroch mesiacoch bežného používania sa výrobok stal nepoužiteľným – začal trhať fúzy, čo je v rozpore s jeho určením. Dňa 11.11.2025 som výrobok reklamoval u predajcu. Reklamácia bola zamietnutá s odôvodnením: „Prístroj bol preskúmaný a nebola zistená žiadna závada. Na prístroji bolo zistené nadmerné opotrebenie holiacej hlavice – ide o bežné opotrebenie spotrebného materiálu. Odporúčame výmenu tohto spotrebného materiálu, ktorý je na konci svojej životnosti.“ S týmto odôvodnením nesúhlasím, pretože: Holiaca hlavica sa opotrebovala už po 4 mesiacoch, čo považujem za neprimerané opotrebenie. Zákonná záruka podľa § 620 Občianskeho zákonníka je 24 mesiacov a vzťahuje sa na celý výrobok. Vada sa prejavila do 12 mesiacov od kúpy, preto sa predpokladá, že existovala už pri prevzatí výrobku (§ 18 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa). Žiadam o bezplatnú opravu pristoja alebo zrušenie kúpno predajnej zmluvy s vrátením peňazí. Nakoľko pristroj je náchylný k nadmernému opotrebeniu preferujem vrátenie peňazí. S pozdravom. NP