Zara Slovensko

Zara Slovensko

Zoznam sťažností nahlásených dodávateľovi.

Typ činnosti
Stav sťažnosti
Filtrovať
2025-12-17 čas: 10:12
Od
avatar-urlB.K.
Verejné
Otvorené

Zara objednávka

Dobrý deň , týmto podávam podnet na spoločnosť Zara Slovakia, s.r.o. (Inditex), z dôvodu dlhodobej nečinnosti a nereagovania zákazníckeho servisu. Od dňa 12.12.2025 sa opakovane pokúšam kontaktovať zákaznícky servis spoločnosti Zara prostredníctvom: - e-mailu (contact.sk@zara.com, info-sk@zara.com), - kontaktného formulára na webovej stránke, - online chatu, - sociálnych sietí, avšak do dnešného dňa som nedostala žiadnu odpoveď. Ide o nasledovný problém: 12.12.2025. mi mala byt doručená 2.časť objednávky č. 54049582597 a do dnešného dňa ju nemám. Objednávka je zaplatená a je objednaná 18.11.2025. Ich ignorácia je zarážajúca a nehovorím koľko času mi to zobralo . Dnes komunikujem , teda snažím sa im písať cez ich Appku od 9. h. a 2h. čakám na vyjadrenie a stále nič. A toto sa deje už od pondelka vo všetkých možných kontaktoch ktoré majú uvedené. Považujem tento postup za porušenie povinností voči spotrebiteľovi a žiadam o preverenie postupu obchodníka a zabezpečenenie nápravy. Ďakujem za vybavenie môjho podnetu. S pozdravom Blanka Křesťan Fojtikovablankagmaí.com 0919345107(Čítajte viac)