Typ činnosti
Vyberte si
Stav sťažnosti
Vyberte si
Filtrovať
Vyberte si
2025-10-31 čas: 08:18Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlE.V.
okay fon22.10.2025 som si na stranke www.okay.sk kupil eSIM kartu okay fon, ktora mi bola dorucena do mailu. Po nahrati tejto eSIM do telefonu som zistil, ze je nefunkcna, telefon sa nepripoji do ziadnej siete. Snazil som sa kontaktovat podporu, udajne nonstop pristupnu.. tel. c. +421 2/909 012 93, takisto cez whatsup.. nezdvíhaju, ziadna odpoved na spravy whatsup.. Myslim, ze oklamali vela ludi, nielen mna. Nejde o zaplatenych 2e,ale o klamanie ludi a mohli tymto sposobom prist k tisicom eur.. Ocakavam vratenie platby, ospravedlnenie a zakaz podnikania pre tuto spolocnost
2025-10-26 čas: 05:34Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlJ.G.
Nepřijetí 2centovek při placenív Tescu Epres mi včera odmítl mladý muž vzít při placení 2 centovky.
2025-10-16 čas: 20:12Verejné
Otvorené
Neúspešný prepis zmluvy a duplicitná fakturáci22.4.2024 sme osobne požiadali o prepis predmetnej zmluvy (bez viazanosti) na môjho brata a vrátili k zmluve prislúchajúci modem následne nám UPC zaslalo formálnu žiadosť o prepis, ktorú som podpísal a zaslal späť avšak omylom na nesprávnu emailovú adresu (môj druhý email), čo som si nevšimol. UPC medzitým aktivovalo novú zmluvu bez toho aby ma upovedomilo o chýbajúcom tlačive a pokračovalo vo fakturácii (Internetu aj prenájmu modemu) tak pod novou ako aj starou zmluvou. Mám za to, že UPC porušilo zmluvu tým, že službu pod starou zmluvou prestalo resp. technicky nebolo schopné dodávať nakoľko bol predmetný modem vrátený. UPC aj napriek tomu pokračovalo vo fakturácii (za nedodanú službu Internet a prenájom vráteného modemu). Mám za to, a že vystavenie faktúry za služby, ktoré v skutočnosti neboli dodané, sa podľa právneho poriadku SR za podvodné konanie alebo aspoň za závažné porušenie účtovných a daňových predpisov Napriek vyššie uvednému a komunikovanému a aj napriek tomu že som dlhoročný zákazník, UPC odmieta vystaviť dobropis na duplicitne faktúrovanú a zaplatenú sumu. Naopak, ešte sa domáha doplatenia vrátane poplatkov za upomienky. Chápem interné predpisy firmy UPC, avšak nepovažujem za, z právneho hľadiska relevantné, povýšenie formy (chýbajúce tlačivo) nad podstatu (nedodanie služby).
2025-10-16 čas: 17:53Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlA.O.
Podvodne praktiky pri cash back karteTymto by som chcela reklamovat nastavenie systemu karty Modivo club Gold. Vcera, v predajni CCC Samorin, som si pri pokladni kupila za 12.99 EUR Kartu Modivo club Gold, s tym, ze po zaplateni sa ma obsluhujuci personal opytal, ci mam stiahnutu appku. Nemala som ani appku CCC ani Modivo. Nasledne som sa pokusala vsetko stiahnut a aktivovat. Ani dnes to nie je aktivne. Obsluhujca pani volala aj IT support, a ten poradil vypnut/zapnut (!) telefon. Za mna celkom zjavne nefunguje prepojenie po zakupeni karty na appku, resp. personal nie je dostatocne zaskoleny ako ma zakaznika informovat, co urobit a ako mu pomoct. Najrychlejsie je nieco predat, a potom riesit konzekvenci, ktore ani vyriesit vo finale nikto nevie. V prilohe vam zasielam doklad o uhrade Modivo Club karty, foto z appky kde vidiet, ze je to neaktivne a takitez blok zo vcerajsieho nakupu, kde je mozne vidiet, kolko prostriedkov mi nebolo pripisanych. Od dodavatela som ocakavala, ze bud zaktivni appku pre cash back alebo vrati peniaze, avsak on ignoruje. Kedze mam podozrenie pre podvodne praktiky, posuvam cely pripad na Obchodnu inspekciu, nech preveria predaj Modivo club karty pre cash back.
2025-10-16 čas: 17:45Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.P.
Vrátenie peňazí za tovar27.6.2025 som zaplatila za objednávku, ktorá mi nebola do dnešného dňa doručená. Po opakovanom kontaktovaní z mojej strany som pristúpila na zrušenie objednávky a návrat peňazí. Objednávku síce zrušili ale peniaze doteraz nemám vrátené.
2025-10-16 čas: 10:00Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlA.C.
Odstupenie od zmluvy po nedodrzani 30 tich dni na Zakupil som cez internet v 07/2025 autobateriu ktoru som v 09/2025 reklamoval. 10.9.2025 reklamaciu zaevidovali. Do 12.10. sa mi nikto ohladom mojej reklmacie neozval. Tak som ich kontaktoval ja, ze 30 dni uplynulo, reklamaciu nevybavili a ze teda mi vzniklo pravo od zmluvy odstupit. Odpisali vraj mi posielali vyjadrenie nejakym kutierom a zevraj som ho odmietol. Ziadneho takeho skustku si nie som vedomy. Nic som neodmietol. Ak by posielali vyjadrenie doporucene bolo by v aplikacii Slovenskej posty zaevidovane. Myslim si, ze na reklamaciu zabudli a potom si vymysleli pribeh o tom, ze som nieco odmietol. Poslal som im odstupenie od zmluvy aj mejlom aj doporucene. Oni tvrdia ze reklamacia bola ukoncena v zakonnej lehote tym, ze odoslali nejakym kurierom vraj vyjadrenie. Ako sa da prosim postupovat dalej? Dakujem za odpoved.
2025-10-14 čas: 15:28Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.N.
Zrušená objednávka a vrátanie peňazí Dobrý deň, dňa 11.09 2025 z vašej strany mi bola zrušená objednávka. Požadovali ste o zaslanie čísla účtu, ktorý som vám poslal, avšak do dnešného dňa som nezaregistroval aby mi peniaze prišli na môj účet. (39€) Za nočný stolík. Ak mi peniaze nebudú zaslané do 7 pracovných dní budem nútený kontaktovať všetky potrebné inštitúcie ako SOI , polícia a podám žiadosť na súd aby sa začalo exekučné konania. Ja som sa vás pokúšal a naďalej snažím kontaktovať telefonicky aj mailom,ale doposiaľ sa mi to nepodarilo ak nik nedvíha alebo nečíta maily... S pozdravom M.N
2025-10-12 čas: 08:30Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.N.
Zrušená objednávka a vrátanie peňazí Ešte v júli som si objednal posteľ a nočný stolík, posteľ mi bola doručená s meškaním ale došla. Nočný stolík mi mal prísť o niekoľko dní neskôr . Do konca Augusta mi ho nedokázali doručiť tak mi ho Expedo s.r.o zrušili objednávku a že mi zašlú peniaze naspäť v čo najkratšej dobe to bolo. Tak od 11.9 čakám na vrátenie peňazí (39€ ) skúšal som ich kontaktovať, ale nedá sa im dovolať, neodpisuju na maily proste nulová komunikácia. Pri pokuse im zavolať je len záznamník s odkazom je nám ľúto ale odvolali ste sa mimo našich pracovných hodín a že pracovné hodiny sú uvedené na webovej stránke kde je uvedená pracovná doba od 7 rána.
2025-10-08 čas: 13:35Verejné
Otvorené
Reklamácia/vrátenie tovaru Predmet: Žiadosť o prijatie vráteného tovaru a vrátenie úhrady Vážený tím, dňa 24.9. sme od Vás zakúpili autodiel, ktorý však nepasuje z dôvodu nesprávneho rozmeru. Po telefonickej konzultácii s Vašou predajňou nám bolo výslovne oznámené, aby sme diel zabalili a zaslali späť, pričom následne dôjde k vráteniu finančných prostriedkov. Diel sme podľa pokynov zabalili a odoslali. Napriek tomu ste zásielku odmietli prevziať s odôvodnením, že bola znehodnotená originálna krabička. Upozorňujeme, že o takejto požiadavke na balenie sme neboli vopred nijako informovaní. Podľa § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku má spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Predávajúci je v takom prípade povinný prijať tovar späť a vrátiť zaplatenú sumu, a to aj v prípade, ak bol obal tovaru otvorený alebo primerane poškodený pri overení vlastností výrobku. Trváme preto na tom, aby ste našu zásielku riadne prijali a bezodkladne nám vrátili zaplatenú sumu. V opačnom prípade budeme nútení obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu a domáhať sa nápravy zákonnou cestou. Žiadame Vás o písomné stanovisko k veci najneskôr do 7 pracovných dní. S pozdravom Sivak Patrik Vyšná Olšava 170 patrik.sivak.olsava@gmail.com
2025-10-08 čas: 08:46Verejné
Otvorené
Neuznaná reklamáciaSpol. Hecht mi neuznala reklamáciu ročnej kosačky, pretože zhrdzaveli časti pohonu ktorý prestal fungovať. Kosačka má kosiť von, t.j. materiály by tomu mali byť prispôsobené a nie zhniť po roku aj keď kosačku čistím po kosení a skladujem v suchu. Za mňa je to zle použitý materiál a nie moja vina že to zhrdzavelo a zaseklo sa.