Nájdite dodávateľa

Najnovšie sťažnosti

2025-10-31 čas: 08:18
Od
avatar-urlE.V.
Verejné
Otvorené

okay fon

22.10.2025 som si na stranke www.okay.sk kupil eSIM kartu okay fon, ktora mi bola dorucena do mailu. Po nahrati tejto eSIM do telefonu som zistil, ze je nefunkcna, telefon sa nepripoji do ziadnej siete. Snazil som sa kontaktovat podporu, udajne nonstop pristupnu.. tel. c. +421 2/909 012 93, takisto cez whatsup.. nezdvíhaju, ziadna odpoved na spravy whatsup.. Myslim, ze oklamali vela ludi, nielen mna. Nejde o zaplatenych 2e,ale o klamanie ludi a mohli tymto sposobom prist k tisicom eur.. Ocakavam vratenie platby, ospravedlnenie a zakaz podnikania pre tuto spolocnost(Čítajte viac)

2025-10-26 čas: 05:34
Od
avatar-urlJ.G.
Verejné
Otvorené

Nepřijetí 2centovek při placení

v Tescu Epres mi včera odmítl mladý muž vzít při placení 2 centovky.(Čítajte viac)

2025-10-16 čas: 20:12
Od
avatar-urlJ.S.
Verejné
Otvorené

Neúspešný prepis zmluvy a duplicitná fakturáci

22.4.2024 sme osobne požiadali o prepis predmetnej zmluvy (bez viazanosti) na môjho brata a vrátili k zmluve prislúchajúci modem následne nám UPC zaslalo formálnu žiadosť o prepis, ktorú som podpísal a zaslal späť avšak omylom na nesprávnu emailovú adresu (môj druhý email), čo som si nevšimol. UPC medzitým aktivovalo novú zmluvu bez toho aby ma upovedomilo o chýbajúcom tlačive a pokračovalo vo fakturácii (Internetu aj prenájmu modemu) tak pod novou ako aj starou zmluvou. Mám za to, že UPC porušilo zmluvu tým, že službu pod starou zmluvou prestalo resp. technicky nebolo schopné dodávať nakoľko bol predmetný modem vrátený. UPC aj napriek tomu pokračovalo vo fakturácii (za nedodanú službu Internet a prenájom vráteného modemu). Mám za to, a že vystavenie faktúry za služby, ktoré v skutočnosti neboli dodané, sa podľa právneho poriadku SR za podvodné konanie alebo aspoň za závažné porušenie účtovných a daňových predpisov Napriek vyššie uvednému a komunikovanému a aj napriek tomu že som dlhoročný zákazník, UPC odmieta vystaviť dobropis na duplicitne faktúrovanú a zaplatenú sumu. Naopak, ešte sa domáha doplatenia vrátane poplatkov za upomienky. Chápem interné predpisy firmy UPC, avšak nepovažujem za, z právneho hľadiska relevantné, povýšenie formy (chýbajúce tlačivo) nad podstatu (nedodanie služby). (Čítajte viac)

2025-10-16 čas: 17:53
Od
avatar-urlA.O.
Verejné
Otvorené

Podvodne praktiky pri cash back karte

Tymto by som chcela reklamovat nastavenie systemu karty Modivo club Gold. Vcera, v predajni CCC Samorin, som si pri pokladni kupila za 12.99 EUR Kartu Modivo club Gold, s tym, ze po zaplateni sa ma obsluhujuci personal opytal, ci mam stiahnutu appku. Nemala som ani appku CCC ani Modivo. Nasledne som sa pokusala vsetko stiahnut a aktivovat. Ani dnes to nie je aktivne. Obsluhujca pani volala aj IT support, a ten poradil vypnut/zapnut (!) telefon. Za mna celkom zjavne nefunguje prepojenie po zakupeni karty na appku, resp. personal nie je dostatocne zaskoleny ako ma zakaznika informovat, co urobit a ako mu pomoct. Najrychlejsie je nieco predat, a potom riesit konzekvenci, ktore ani vyriesit vo finale nikto nevie. V prilohe vam zasielam doklad o uhrade Modivo Club karty, foto z appky kde vidiet, ze je to neaktivne a takitez blok zo vcerajsieho nakupu, kde je mozne vidiet, kolko prostriedkov mi nebolo pripisanych. Od dodavatela som ocakavala, ze bud zaktivni appku pre cash back alebo vrati peniaze, avsak on ignoruje. Kedze mam podozrenie pre podvodne praktiky, posuvam cely pripad na Obchodnu inspekciu, nech preveria predaj Modivo club karty pre cash back.(Čítajte viac)