prieťahy pri odstúpení od zmluvyV súlade s § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku si uplatňujem svoje právo na odstúpenie od zmluvy. Ohlásila som uvedenú skutočnosť v zákonnej lehote.
Žiadam o poskytnutie pokynov na vrátenie tovaru a o vrátenie plnej sumy, ktorú som za objednávku zaplatila, vrátane poštovného, a to rovnakým spôsobom, akým bola platba uskutočnená.
Dňa 19.9.2025 som prevzala objednaný tovar – šaty „Zuzana“, pruhované, letné, veľkosť L (1 ks), avšak tovar nezodpovedá opisu v ponuke z viacerých dôvodov:
Veľkosť šiat nezodpovedá údajom uvedeným vo veľkostnej tabuľke.
Najmä však šaty nie sú z deklarovaného bavlneného materiálu, ale z polyesteru, čo je hrubé porušenie povinnosti správne informovať spotrebiteľa o vlastnostiach výrobku.
Odstúpenie od zmluvy som oznámila elektronicky (e-mailom a cez formulár na Vašej stránke) už 19.9.2025, teda v zákonnej lehote 14 dní, a to aj s uvedením dôvodov, hoci tieto zákon nevyžaduje.
Prvá odpoveď mi však bola doručená až 25.9.2025, čo je oneskorené a v rozpore s tvrdením firmy o 24/7 zákazníckej podpore. Odvtedy sa komunikácia výrazne predlžuje bez jasného záveru a rôzne ponuky o 10% či 20% zľave namiesto riadneho vrátenia tovaru a úhrady je pre mňa neakceptovateľná. Dôrazne žiadam o:
Presné inštrukcie na vrátenie tovaru, vrátane adresy, kam ho mám zaslať.
Vrátenie plnej sumy 44,95 EUR, ktorú som uhradila online pri objednávke.
Neposkytnutie služby podľa zmluvy o zájazde Porušenie zmluvy o zájazde. Bol mi predaný zajazd v 5☆hoteli v Turecku so službami ultra all inclusive. Služby ani oznacenie hotela na mieste nesúhlasili s predanym zajazdom. Po reklamácii a žiadosti o zabezpečenie náhradného ubytovania mi ponúkli nahradne ubytovanie v cene nového zájazdu, ktoré som mala zaplatiť v plnej výške. CK zamietla reklamaciu napriek nezvratným dôkazom. Spoločnosť jednoznačne nedokázala, že hotel mal 5☆.
nesúhlas s vybavením reklamáciePo absolvovaní dovolenky (Albánsko, 28.8.-1.9.2025, Dürres, hotel Royal G, izba č. 106), ktorú som zakúpil u CK Čedok prostredníctvom Invia.sk, s.r.o. som 4.9.2025 reklamoval nevyhovujúce ubytovanie (bol som upozornený, že reklamácia musí byť podaná u Invie, s.r.o).
Popis: 29.9. 2025 dopoludnia som na recepcii hotela reklamoval nevyhovujúci stav izby, v ktorej sme boli ubytovaní. Na recepcii mi oznámili, že sú "plní", teda nemôžu mi vymeniť izbu. Skúsil som to po výmene služby u iného recepčného znova. Aj ten mi povedal, že ma nemá kam presťahovať. Informoval som ho, že budem kontaktovať delegátku. Dostal som odpoveď že zbytočne, hotel je plný a ani ona mi "nevyčaruje voľnú izbu". Tak som rezignoval a po návrate som reklamoval pobyt prostredníctvom predajcu - Invia. Z Čedoku mi prišla odpoveď, že reklamáciu neuznávajú. Dôvodom je, že som neinformoval delegátku, ktorá by problém vyriešila. Lenže problém nemala ako riešiť, keďže podľa recepčných voľné izby neboli. Vo VOP CK Čedok je uvedené, že izby prideľuje výhradne hotel, CK s tým nemá nič spoločné a nemôže to ovplyvniť. Takže tu vidím jasný rozpor v tvrdení, že delegátka by niečo vyriešila, s čím nemá CK nič spoločné a je to v kompetencii hotela. A ten (dvaja recepční hotela) mi jasne dal na vedomie, že voľné izby nemá. Prítomná pri reklamovaní ubytovania v hoteli bola aj moja manželka, spoluubytovaná. O nedostatkoch mám foto a video dokumentáciu (video chybového hlásenia na displeji klimatizácie, foto kúpeľne, WC a okna na kúpeľni). Cez spomínané okno sa dalo dostať do izby, keďže klimatizácia bola nefunkčná a museli sme mať počas pobytu v izbe dokorán otvorené spomínané okno, lebo tým pádom nefungoval ani odťah v kúpeľni a WC.
V prvotnej reklamácii som tieto skutočnosti uviedol a požiadal som CK (citujem): "Overením si podobných prípadov, zverejnených v masovokomunikačných prostriedkoch a opierajúc sa o nezáväznú tzv. Frankfurtskú tabuľku zliav spolu s oporou v zákone č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, zákone č. 40/1964 Z.z. občiansky zákonník v znení neskorších doplnkov a inštruktážne video SOI o reklamovaní dovoleniek navrhujem, vzhľadom na opísané pochybenia, spolu s primeranou nemajetkovou ujmou, kedy za daných podmienok neboli naplnené ciele, ktoré má dovolenkový pobyt vo svojej podstate poskytnúť, kompenzáciu 20% (10% + 10%, pre dve osoby) z celkovej ceny zájazdu, teda 317,74 € z celkovo zaplatenej sumy 1588,71 €."
Od predajcu Invia, resp. CK Čedok očakávam reálne zhodnotenie riešenia konfliktu vo vyjadreniach "vyriešila by to delegátka" a VOP "CK nemá vplyv na prideľovanie izieb ani ho nemôže ovplyvniť" a to hlavne v tomto prípade, keď dvaja recepční nezávisle od seba vyhlásili, že nemajú žiadnu voľnú izbu a nám pridelená izba zjavne nespĺňala deklarované vybavenie izby a služby hotela uvedenej kategórie.
Ďakujem!
Nevybavena objednávka Objednávka bola zadaná a uhradená dňa 6.7.2025, dodnes nebola doručená. Spoločnosť nereaguje na emaily ani na telefonáty.
Problém s vrátením tovaruDodaný tovar nezodpovedal kvalitou ani veľkosťou, chceli sme tovar vrátiť, kde nám predajca ponúkal zľavu, ktorú nechceme alebo nám dal možnosť vrátiť tovar a poslal adresu na vrátenie tovaru do Činy. Tovar sme si objednali po príbehu, ako pani nezvláda konkurovať veľkým firmám a že konci podnikanie a potrebuje predať veci čo ma na sklade, teda vedome zavádzala, keďže tovar len preobjednava z Činy. Chceme naspäť celú sumu, ktorú sme zaplatili a chceme vrátiť tovar pani, od ktorej sme tovar objednali a nie posielať ho do Činy.
Nedoručená zásielka25.9.2025 ráno som odovzdala prepravnej spoločnosti zásielku, ktorú doručili do depa v Nitre.
Od tohoto dňa je zásielka v depe. opakovane som sa domáhala informácií o stave zásielky, písala, telefonovala, bola ochotná osobne si zásielku vyzdvihnúť.
Neudiala sa žiadna zmena. Zásielka je aj v tomto čase v depe. Je 03.10.2025 a mám dôvodné podozrenie, že moju zásielku stratili. Nerozumiem tomu, chcem vedieť pravdu o stave zásielky,prečo si nemôžem vratku vziať osobne z depa, inak budem nútená podať trestné oznámenie. Očakávam okamžité dodanie mojej zásielky
Nedoručený tovar a obchádzanie plneniaMANCINI
Elektronická objednávka cez web MANCINI.SK č.30859905 zo dňa 9.8.2025.
Zaplatené na účet Mancini SK3583300000002402248016 prevodom 11.8.2025 15:18pm:
Prijatie platby potvrdené od Mancini automatizovane.
Prepravné číslo: UU834518459CN nie je možné dohľadať ... stále je niekde na ceste.
Podané tri urgencie (17.8., 15.9., 2.10.2025), odpovede sú "proforma" ospravedlnenia a naťahovanie času, zároveň držia moje peniaze za neposkytnutú službu.
TOVAR NIKDY NEBOL DORUČENÝ, stav 2.10.2025.
Správanie predajcu:
vyhýbanie sa zodpovednosti, pro-forma automatizované odpovede, držanie platby, argumentácia na nemožnosť odstúpenia od zmluvy 14 dní od DORUČENIA = ktoré ale nikdy nebolo = čiže je to zamotaný kruh.
Majú systém postavený na zamotávaní a vyhýbaní sa zákonom v celku, vyberajú si iba určité časti, vyhýbanie sa zodpovednosti, iba získavanie finančných úhrad za neexistujúce služby.
Spoliehajú sa na ich nevymožiteľnosť.
Porušujú zákon o reklamáciách, vyriešenie do 30 dní.
Určili si ich vnútorné pravidlá, ktoré obchádzajú zákon a teda sú protizákonné a bežní užívatelia nepoznajú všetky možnosti na riešenie, na čo sa spoliehajú.
Od dodávateľa žiadam vrátiť peniaze aj s poistením, spolu 21,83€ na ten istý účet v SLSP Slovensko ako boli uhradené.
Paralelne som informoval FIO banku o ich klientovi s podvodným konaním na daný účet č.SK3583300000002402248016.
A navrhujem SPOJIŤ VŠETKÝCH NESPOKOJNÝCH ZÁKAZNÍKOV A PODAŤ SPOLOČNÉ už TRESTNÉ OZNÁMENIE A ŽIADAŤ hrubé ODŠKODNÉ pomerom ku času riešenia a dlžnej ceny. SAMOZREJME ZASTAVIŤ tekéhoto "tiežpodnikateľa" s trestom.
Nespokojná obeť podvodníkov.
Nefunkčnosť internetu pevnej sietiDobrý deň, už tretí deň mi nefunguje internet, ktorý mám riadne zaplatený. Už niekoľko krát som informoval poskytovateľa služby Slovak Telekom, ktorý nemá záujem riešiť vzniknutý problém. Žiadam o okamžité vyriešenie daného problému a žiadam o kompenzáciu nakoľko faktúry mám riadne zaplatené a ani raz som sa neomeškal s platbou.
ReklamaciaChcem vrátiť topánky. Mám vyplniť formulár,ktorý nikde nie k stiahnutiu.
Nefunguje stránka nedajú sa nahrať viac foto ako jedna. Neviem, ako to poslať správne,ktorým kurierom,aby mi boli vrátené peniaze
Na mail info@barefootstyl.sk nefunguje!!
Nikto na tento mail neodpovedá!
Potrebujem:
1. Pošlite mi formulár,ktorý mám priložiť k topánkam do balika.
Ktorým kurierom mám poslať balík aby to bolo bezplatne?
https://barefootstyl.sk/casto-zadane-otazky/ Táto stránka praktický NEFUNGUJE!!
Ako mám postúpovať?
Vrátenie tovaruInternetový obchod mancini.sk neumožňuje vrátenie tovaru. Poskytuje iba reklamačný formulár, kde možnosť vrátenia tovaru bez uvedenia dôvodu nie je k dispozícii, napriek tomu, že na stránke uvádza možnosť vrátenie do 100 dní.