vrátenie tovaru hodinky reklamovane 4 krát pre nefunkčnosť mám video doklad vyjadrenie písomnej forme som nedostal len email
prikladám komunikáciu- Dobrý deň,
Vrátenie peňazí je možné po 3 uznanej reklamácii vo Vašom prípade nebola ani raz reklamácia uznaná pretože sa Vami popisovaná Závada ani raz neprejavila.
reklamačný techník aj servisné stredisko posielalo aj fotky ktoré sme zaslali Vám že všetko funguje bez problému a ani u jedného sa neprejavila Vami popisovaná závada.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 13:47 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Uvedenú zavadu som reklamoval už 4 krat
Poslal som o tom aj videa
Po 3 tej reklamácii ma nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí
Píšete o neuznanej reklamácií ale sú poslane videa kde zavada pretrváva tieto mám uložene a posielane aj emailom
Ak nepošlete nazad čiastku budem kontaktovať odchodnú inšpekciu a preverenie mojej reklamácie
From: Galbavy, Ondrej
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:34 PM
To: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Ďakujem
ale nie je možne kontaktovať výrobcu keď som kúpil hodinky z internetového obchodu MADER
Len sa pýtam ja si nevymýšľam že hodinky nefungujú videli ste aj videá prepáčte ja som z toho nešťastný nie sú to malé peniaze
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:28 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
Hodinky budeme zasielať k Vám.
Jediné čo ma napadá pokiaľ Vám to bude zase robiť tak potom jedine kontaktovať priamo výrobcu.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 12:09 Galbavy, Ondrej napsal(a):
A kde sa nachádzajú ???? ok čo mám podlá vás robiť ak sa to zopakuje ???
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:05 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
Dobrý deň,
vrátilo sa opäť že tam závada nie je hodinky fungujú bez problému.
Zapnutie, vypnutie, funkčnosť, reštart cvičenia všetko funguje bez akéhokoľvek problému. ani raz sa neazsekli ani nereštartovali samovoľne a ani žiadna chyba v systéme.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 11:56 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Dobrý deň prajem
Pán Smrk nerád stále dookola otravujem ale pochopte mňa z pohľadu zákazníka nie mála suma za hodinky ale už je mesiac čo nemám info o reklamácií
Už som to posielal 4 krát a od poslednej reklamácie už mesiaca nemám vyjadrenie videa o nefunkčnosti som zasielal tiež
Prosím vás o stanovisko a vrátenie sumy na účet
Používam teraz tento email na tomto som 75 %
Ďakujem verím že to dotiahne do konca v prospech oboch strán
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:44 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Dobrý den,
Kolega Smrk řeší tuto reklamaci, prosím kontaktujte ho na emailu mader@mader.sk.
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
ANTALON s.r.o.Oblouková 102,
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
From: Galbavy, Ondrej [mailto:ondrej.galbavy@vaillant-group.com]
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:25 AM
To: Pavla ANTALON
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Importance: High
Dobrý deň žiadam o odstúpenie zmluvy a vrátenie zmluvy
Hodinky ani nemám a ani neviem kde sú !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:09 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Dobrý den,
Na odstoupení od smlouvy máte právo po 3. Uznané reklamaci. Všechny byli poslány zpět, neuznané, jelikož se závada neprojevila.
Stejné vyjádření máme od servisu i reklamačního technika.
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
ANTALON s.r.o.Oblouková 102,
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
From: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Sent: Monday, September 8, 2025 8:51 AM
To: INFO@MADER.SK
Subject: reklamacia stažnosť
Importance: High
Dobrý deň
Nie je možne už 4 krát som reklamovane hodinky dokonca posledná pred mesiacom a nič z pánom reklamačného komunikujem od neho mam len takéto odpovede
žiadam vrátenie sumy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma vas za slušný internetový obchod ale toto je naozaj moc
Jiří Smrk pi 8. 8. 9:17
Dobrý deň, Tu posielam znova reklamačného asistenta. Hodinky zašlem do servisu že trváme na to aby nám zaslali buď nové alebo dobropis že sa závada stále opakuj
Ondrej po 11. 8. 14:15
Dobrý deň poslal som a dakujem
Ondrej po 18. 8. 11:14
dobrý den máme niečo nové ? už som z toho neštastny pi 8. 8. 2025 o 9:17 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Ondrej ut 19. 8. 14:57
???
Jiří Smrk ut 19. 8. 14:59
Dobrý deň, Ospravedlňujem sa som na výjazdoch. Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov. Dne 19.08.2025 v 14:57 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 25. 8. 10:25
dobrý deň niečo nové ???? dakujem ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Jiří Smrk po 25. 8. 10:39
Dobrý deň, Zatiaľ mám info, že je diagnostika. Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem. Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 25. 8. 10:41
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem
Jiří Smrk po 25. 8. 10:43
Dobrý deň, Pripísal som že by sme radi dobropis. Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 1. 9. 9:47 (pred 7 dňami)
dobrý den nejake info ? po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Jiří Smrk po 1. 9. 9:49 (pred 7 dňami)
Dobrý deň, Napíšem im či majú pre nás dobropis. Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a): --
Ondrej <ondrej.galbavy2000@gmail.com>
7:29 (pred 1 hodinou)
komu: Jiří
dobrý den mesiac od reklamácie kedy som poslal žiadam o vratenie sumy prosím info ?
po 1. 9. 2025 o 9:49 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Napíšem im či majú pre nás dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a):
dobrý den nejake info ?
po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Pripísal som že by sme radi dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a):
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem
Dňa po 25. 8. 2025 o 10:39 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísala(a):
Dobrý deň,
Zatiaľ mám info, že je diagnostika.
Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a):
dobrý deň niečo nové ???? dakujem
ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Ospravedlňujem sa som na výjazdoch.
Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Problém s reklamáciou Nakoľko zrušili predajňu v ktorej som to kúpila tak píšem sem. Topánky boli použité 2-krát a praskla podrážka. Sú ešte v záruke a chcela by som ich reklamovať, teda vrátiť peniaze. Ďakujem
Problém s reklmáciouChcela som reklamovať tovar (topánky), ktorý sa poškodil a je ešte v záruke a predajňu medzičasom zrušili a neviem ako mám postupovať.
Nevrátenie peňazíModivo/eobuv mi zaslal nesprávny tovar. Tovar som okamžite vrátila, ale nebol mi zaslaný správny, mnou objednaný tovar, ani mi nevrátili peniaze. Nikde sa nedovoláte, kontakt úplne bez šance
nedoručená zasielkazo stranky "simkova butik" som si objednala plavky, ktoré som aj zaplatila v sume 22,90. Na stranke bolo napísané že predajna sa ruší a bol výpredaj. Plavky som zaplatila bol mi doručený aj potvrdzujúci mail k obj.
Objednávka #1432
zo dňa 16.6.2025. do dnešného dňa (25.8) mi nebola zásielka doručená pokus o kontaktovanie na mailovú adresu: support@simkova-butik.com uvedenú na stranke mi vrati ako nedoručené. stranka je už zrušená. https://simkova-butik.com
podvodná internetová stránkamám podozrenie že som sa stala obeťou podvodu internetovej stránky.
objednala som tovar(2.8.2025) v sume 70€ ale do dnešného dňa mi nič neprišlo.
Odovzdanie mojej batožiny Vec: Podnet na prešetrenie postupu spoločnosti FlixMobility Experience GmbH – Nevrátenie batožiny (Prípad číslo: 45522333)
Adresát: Slovenská obchodná inšpekcia
Týmto podávam oficiálny podnet na prešetrenie postupu spoločnosti FlixMobility Experience GmbH (ďalej len „spoločnosť“), prevádzkovateľa služby FlixBus, v súvislosti s nevybavením vrátenia stratenej batožiny.
Domnievam sa, že spoločnosť svojím konaním porušuje práva spotrebiteľa, najmä právo na včasné a riadne vybavenie reklamácie, a uplatňuje nekalé obchodné praktiky spočívajúce v neprimeraných prieťahoch a nedostatočnej komunikácii.
Aké sú príčiny sťažnosti (dôvody podania podnetu)?
Neprimeraná dĺžka riešenia: Spoločnosť ani po takmer dvoch mesiacoch od nahlásenia (24. 06. 2025) nebola schopná doručiť batožinu spotrebiteľovi.
Zavádzajúca a nedostatočná komunikácia: Spoločnosť reaguje na e-maily s extrémnym oneskorením (viac ako týždeň), neposkytuje proaktívne informácie a poskytnuté informácie boli zavádzajúce (napr. zaslanie sledovacieho čísla zásielky, ktorá už bola vrátená späť odosielateľovi).
Nevykonanie zaplatenej služby: Spoločnosť si za odoslanie batožiny vyžiadala a prijala poplatok, avšak službu (doručenie) nezabezpečila úspešne a nevyvinula dostatočné úsilie na nápravu.
Ignorovanie požiadaviek spotrebiteľa: Spoločnosť opakovane ignoruje žiadosti o poskytnutie telefonického kontaktu na zodpovednú osobu a o urýchlené riešenie situácie.
Ako došlo k spotrebiteľskému problému?
Dňa 24. 06. 2025 došlo počas cesty autobusom na linke N260 k zámene batožiny, ktorá zostala v Drážďanoch. Táto skutočnosť bola okamžite nahlásená spoločnosti. Po identifikácii bola batožina doručená do pobočky spoločnosti, čím sa začal proces jej vrátenia. Tento proces je však od začiatku sprevádzaný prieťahmi a neefektívnosťou zo strany spoločnosti.
Čo sa v tejto veci doteraz urobilo?
24. 06. 2025: Nahlásenie zamenenej batožiny.
11. 07. 2025: Po opakovaných urgenciách spoločnosť potvrdila nájdenie batožiny a vyžiadala si úhradu poplatku za doručenie vo výške 29,90 €.
11. 07. 2025: Poplatok bol okamžite uhradený na zadaný bankový účet a bola poskytnutá presná adresa doručenia.
30. 07. 2025: Až po ďalších urgenciách spoločnosť informovala, že začína proces odosielania.
04. 08. 2025: Zásielka bola kuriérskou spoločnosťou DHL vrátená späť spoločnosti (odosielateľovi) z neznámych dôvodov.
08. 08. 2025: Spoločnosť poskytla sledovacie číslo k zásielke až štyri dni po tom, čo bola vrátená, čím poskytla neaktuálnu a zavádzajúcu informáciu.
Od 04. 08. 2025 je batožina opäť u spoločnosti a tá nevykazuje žiadnu snahu o urýchlené vyriešenie problému.
Kompletná e-mailová komunikácia, ktorá dokladuje všetky vyššie uvedené tvrdenia, je archivovaná pod referenčným číslom prípadu 45522333 a na požiadanie ju môžem v plnom znení poskytnúť ako dôkazový materiál.
Čo očakávate od dodávateľa (čo žiadam od SOI)?
Žiadam Slovenskú obchodnú inšpekciu, aby:
Prešetrila postup spoločnosti v tomto prípade a posúdila, či nedošlo k porušeniu zákona o ochrane spotrebiteľa, najmä v oblasti lehôt na vybavenie reklamácie a poskytovania informácií.
Využila svoje právomoci na to, aby spoločnosť prinútila konať a bezodkladne zabezpečila doručenie mojej batožiny.
Posúdila, či konanie spoločnosti (prijatie platby za neuskutočnenú službu a následná nečinnosť) nenapĺňa znaky nekalej obchodnej praktiky.
Verím, že váš zásah pomôže vyriešiť túto neúnosnú situáciu.
S úctou,
Marcel Daňko
P.s.= cela emailova komunikácia najdete v prílohe.
nedoručenie objednaného tovaru Podľa objednávky som si objednal STIHL 10 palcovým a 15000W elektrické nožnice s nádstavcom na stromy. Tento tovar mi nebol dodaný, ale prevzal som tovar úplne iný, ktorý som vrátil späť na adresu z ktorej mi bol tovar doručený. Za tovar som zaplatil 99,00 Eur a za vrátenie tovaru 13,00 Eur. Balík doručený č:01918253281, balík odoslaný č:01918397724. Prikladám kópiu úhrady a objednávky. Žiadam o vrátenie peňazí 112,00 Eur.
Iný tovar doručený ako objednanyNamiesto bielych šiat z ľanu doručené hnedé šaty z pochybnej bavlny a polyesteru.
nedoručenie objednaného tovaru Objednávka bola potvrdená a doručená, s problémom že neobsahovala objednaný tovar ale úplne iný tovar. Tento tovar som vrátil späť na adresu GLS KEYCHA 96233 Budča 1039. Za tovar som zaplatil dobierku 99,00 Eur a za vrátenie tovaru späť 13,00 Eur. Teraz nemám tovar ani peniaze a neviem sa domôcť žiadnej spätnej väzby. Doručený balík č:01918253281.
Odoslaný balík č:01918397724