Mader

Mader

Zoznam sťažností nahlásených dodávateľovi.

Typ činnosti
Stav sťažnosti
Filtrovať
2025-09-10 čas: 07:59
Od
avatar-urlO.G.
Komu
Verejné
Otvorené

vrátenie tovaru

hodinky reklamovane 4 krát pre nefunkčnosť mám video doklad vyjadrenie písomnej forme som nedostal len email prikladám komunikáciu- Dobrý deň, Vrátenie peňazí je možné po 3 uznanej reklamácii vo Vašom prípade nebola ani raz reklamácia uznaná pretože sa Vami popisovaná Závada ani raz neprejavila. reklamačný techník aj servisné stredisko posielalo aj fotky ktoré sme zaslali Vám že všetko funguje bez problému a ani u jedného sa neprejavila Vami popisovaná závada. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 09.09.2025 v 13:47 Galbavy, Ondrej napsal(a): Uvedenú zavadu som reklamoval už 4 krat Poslal som o tom aj videa Po 3 tej reklamácii ma nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí Píšete o neuznanej reklamácií ale sú poslane videa kde zavada pretrváva tieto mám uložene a posielane aj emailom Ak nepošlete nazad čiastku budem kontaktovať odchodnú inšpekciu a preverenie mojej reklamácie From: Galbavy, Ondrej Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:34 PM To: Jiří Smrk <mader@mader.sk> Subject: RE: reklamacia stažnosť Ďakujem ale nie je možne kontaktovať výrobcu keď som kúpil hodinky z internetového obchodu MADER Len sa pýtam ja si nevymýšľam že hodinky nefungujú videli ste aj videá prepáčte ja som z toho nešťastný nie sú to malé peniaze From: Jiří Smrk <mader@mader.sk> Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:28 PM To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> Subject: Re: reklamacia stažnosť Hodinky budeme zasielať k Vám. Jediné čo ma napadá pokiaľ Vám to bude zase robiť tak potom jedine kontaktovať priamo výrobcu. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 09.09.2025 v 12:09 Galbavy, Ondrej napsal(a): A kde sa nachádzajú ???? ok čo mám podlá vás robiť ak sa to zopakuje ??? From: Jiří Smrk <mader@mader.sk> Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:05 PM To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> Subject: Re: reklamacia stažnosť Dobrý deň, vrátilo sa opäť že tam závada nie je hodinky fungujú bez problému. Zapnutie, vypnutie, funkčnosť, reštart cvičenia všetko funguje bez akéhokoľvek problému. ani raz sa neazsekli ani nereštartovali samovoľne a ani žiadna chyba v systéme. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 09.09.2025 v 11:56 Galbavy, Ondrej napsal(a): Dobrý deň prajem Pán Smrk nerád stále dookola otravujem ale pochopte mňa z pohľadu zákazníka nie mála suma za hodinky ale už je mesiac čo nemám info o reklamácií Už som to posielal 4 krát a od poslednej reklamácie už mesiaca nemám vyjadrenie videa o nefunkčnosti som zasielal tiež Prosím vás o stanovisko a vrátenie sumy na účet Používam teraz tento email na tomto som 75 % Ďakujem verím že to dotiahne do konca v prospech oboch strán From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz> Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:44 AM To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> Subject: RE: reklamacia stažnosť Dobrý den, Kolega Smrk řeší tuto reklamaci, prosím kontaktujte ho na emailu mader@mader.sk. ------------------------------------------------------------------------------- Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen Jakub Jedlička Reklamační oddělení ANTALON s.r.o.Oblouková 102, Stráž n. Nisou, Liberec, 46303 From: Galbavy, Ondrej [mailto:ondrej.galbavy@vaillant-group.com] Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:25 AM To: Pavla ANTALON Subject: RE: reklamacia stažnosť Importance: High Dobrý deň žiadam o odstúpenie zmluvy a vrátenie zmluvy Hodinky ani nemám a ani neviem kde sú !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz> Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:09 AM To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> Subject: RE: reklamacia stažnosť Dobrý den, Na odstoupení od smlouvy máte právo po 3. Uznané reklamaci. Všechny byli poslány zpět, neuznané, jelikož se závada neprojevila. Stejné vyjádření máme od servisu i reklamačního technika. ------------------------------------------------------------------------------- Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen Jakub Jedlička Reklamační oddělení ANTALON s.r.o.Oblouková 102, Stráž n. Nisou, Liberec, 46303 From: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com> Sent: Monday, September 8, 2025 8:51 AM To: INFO@MADER.SK Subject: reklamacia stažnosť Importance: High Dobrý deň Nie je možne už 4 krát som reklamovane hodinky dokonca posledná pred mesiacom a nič z pánom reklamačného komunikujem od neho mam len takéto odpovede žiadam vrátenie sumy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ma vas za slušný internetový obchod ale toto je naozaj moc Jiří Smrk pi 8. 8. 9:17 Dobrý deň, Tu posielam znova reklamačného asistenta. Hodinky zašlem do servisu že trváme na to aby nám zaslali buď nové alebo dobropis že sa závada stále opakuj Ondrej po 11. 8. 14:15 Dobrý deň poslal som a dakujem Ondrej po 18. 8. 11:14 dobrý den máme niečo nové ? už som z toho neštastny pi 8. 8. 2025 o 9:17 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Ondrej ut 19. 8. 14:57 ??? Jiří Smrk ut 19. 8. 14:59 Dobrý deň, Ospravedlňujem sa som na výjazdoch. Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov. Dne 19.08.2025 v 14:57 Ondrej napsal(a): -- Ondrej po 25. 8. 10:25 dobrý deň niečo nové ???? dakujem ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Jiří Smrk po 25. 8. 10:39 Dobrý deň, Zatiaľ mám info, že je diagnostika. Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem. Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a): -- Ondrej po 25. 8. 10:41 Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem Jiří Smrk po 25. 8. 10:43 Dobrý deň, Pripísal som že by sme radi dobropis. Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a): -- Ondrej po 1. 9. 9:47 (pred 7 dňami) dobrý den nejake info ? po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Jiří Smrk po 1. 9. 9:49 (pred 7 dňami) Dobrý deň, Napíšem im či majú pre nás dobropis. Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a): -- Ondrej <ondrej.galbavy2000@gmail.com> 7:29 (pred 1 hodinou) komu: Jiří dobrý den mesiac od reklamácie kedy som poslal žiadam o vratenie sumy prosím info ? po 1. 9. 2025 o 9:49 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Dobrý deň, Napíšem im či majú pre nás dobropis. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a): dobrý den nejake info ? po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Dobrý deň, Pripísal som že by sme radi dobropis. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a): Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem Dňa po 25. 8. 2025 o 10:39 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísala(a): Dobrý deň, Zatiaľ mám info, že je diagnostika. Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a): dobrý deň niečo nové ???? dakujem ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a): Dobrý deň, Ospravedlňujem sa som na výjazdoch. Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov. Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie (Čítajte viac)