Vrátenie tovaruInternetový obchod mancini.sk neumožňuje vrátenie tovaru. Poskytuje iba reklamačný formulár, kde možnosť vrátenia tovaru bez uvedenia dôvodu nie je k dispozícii, napriek tomu, že na stránke uvádza možnosť vrátenie do 100 dní.
Sťažnosť za oneskorenú fakturáciuDobrý deň, obdržala som od VSE zúčtovaciu faktúru s nedoplatkom 1 901,51 EUR. Na základe reklamácie som bola informovaná, že nedoplatok v sume 1 318,06 € vznikol za obdobie 19.08.2023 – 19.08.2024. Nebol však vyfaktúrovaní, pretože zrejme nastala chyba buď pri odčítaní elektromera alebo pri fakturácii. Za obdobie 20.08.2024 – 12.08.2025 vznikol preplatok v sume 1 322,37 € . K pochybeniu nedošlo z mojej strany, preto Vás žiadam o prešetrenie záležitosti. Ďakujem a ostávam s pozdravom. Silvia Bolčová, +421 911 152 145
Vymáhanie pohľadávky Sedacia súprava kúpená 04/2024
Reklamovaná 24.06.2025
Reklamácia uznaná z dôvodu nedodržania 30 dňovej lehoty.
Tovar prevzatý 27.8.2025 s odkazom, že najneskôr do 14 dní poukážu peniaze na účet.
Po 15 dňoch som písala mail ohľadom pohľadávky voči mne.
Na mail neodpovedajú, dovolať sa tam nedá, stále hlaska oznamuje, že som sa dovolala mimo otváracích hodín.
Vrátenie nezodpovedajúceho tovaruZ e-shopu oblecma.com som obdržala oblečenie:
- nekvalitného materiálu
- objednaný rozmer S absolútne nezodpovedá a sedí tak na XL
- potlač kvetín vyzerá inak ako na obrázku
- ramienka na obdržanom overale sú na gombíky a nie nastaviteľné patenty ako na obrázku
- kvalita nezodpovedá cene.
https://oblecma.com/products/kelly-vintage-lahky-overal
Neviem ako pri iných produktoch, ale v tomto prípade ide o jedno veľké klamanie zákazníka.
Z e-shopu som nedostala faktúru.
E-shop má v obchodných podmienkach, že zákazník vracia na vlastné náklady do Číny (doprava od 20 eur vyššie). E-shop som kontaktovala, že v takomto prípade nebudem znášať náklady spojené s vrátením tovaru. Požiadali ma o fotku produktu, ktorú som zaslala 4.9. a nedostala som viac žiadnu odpoveď. Písala som ešte raz, aby som mohla vrátiť tovar v 14 dňovej lehote, ale nedostala som žiadnu odpoveď a tovar ani nemohla vrátiť, lebo na e-shope nemajú uvedenú adresu pre vrátenie tovaru.
Servatech s.r.o.Slabá výdrž batérie, majú vydržať 15 dní, ale vydrží len 2-3 dni.
Hodinky som reklamoval u predajcu.
Jeho vyjadrenie:
odesláno do servisu dodavatele, ten reklamaci zamítl s odůvodněním, že se závada neprojevila a ŽE VÝROBEK MÁ
ODPOVÍDAJÍCÍ FUNKČNÍ VLASTNOSTI, protokol servisu přiložen, zamítnuté vracíme
Číslo nákupního dokladu: 55157090
vrátenie tovaru hodinky reklamovane 4 krát pre nefunkčnosť mám video doklad vyjadrenie písomnej forme som nedostal len email
prikladám komunikáciu- Dobrý deň,
Vrátenie peňazí je možné po 3 uznanej reklamácii vo Vašom prípade nebola ani raz reklamácia uznaná pretože sa Vami popisovaná Závada ani raz neprejavila.
reklamačný techník aj servisné stredisko posielalo aj fotky ktoré sme zaslali Vám že všetko funguje bez problému a ani u jedného sa neprejavila Vami popisovaná závada.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 13:47 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Uvedenú zavadu som reklamoval už 4 krat
Poslal som o tom aj videa
Po 3 tej reklamácii ma nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí
Píšete o neuznanej reklamácií ale sú poslane videa kde zavada pretrváva tieto mám uložene a posielane aj emailom
Ak nepošlete nazad čiastku budem kontaktovať odchodnú inšpekciu a preverenie mojej reklamácie
From: Galbavy, Ondrej
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:34 PM
To: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Ďakujem
ale nie je možne kontaktovať výrobcu keď som kúpil hodinky z internetového obchodu MADER
Len sa pýtam ja si nevymýšľam že hodinky nefungujú videli ste aj videá prepáčte ja som z toho nešťastný nie sú to malé peniaze
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:28 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
Hodinky budeme zasielať k Vám.
Jediné čo ma napadá pokiaľ Vám to bude zase robiť tak potom jedine kontaktovať priamo výrobcu.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 12:09 Galbavy, Ondrej napsal(a):
A kde sa nachádzajú ???? ok čo mám podlá vás robiť ak sa to zopakuje ???
From: Jiří Smrk <mader@mader.sk>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 12:05 PM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: Re: reklamacia stažnosť
Dobrý deň,
vrátilo sa opäť že tam závada nie je hodinky fungujú bez problému.
Zapnutie, vypnutie, funkčnosť, reštart cvičenia všetko funguje bez akéhokoľvek problému. ani raz sa neazsekli ani nereštartovali samovoľne a ani žiadna chyba v systéme.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 09.09.2025 v 11:56 Galbavy, Ondrej napsal(a):
Dobrý deň prajem
Pán Smrk nerád stále dookola otravujem ale pochopte mňa z pohľadu zákazníka nie mála suma za hodinky ale už je mesiac čo nemám info o reklamácií
Už som to posielal 4 krát a od poslednej reklamácie už mesiaca nemám vyjadrenie videa o nefunkčnosti som zasielal tiež
Prosím vás o stanovisko a vrátenie sumy na účet
Používam teraz tento email na tomto som 75 %
Ďakujem verím že to dotiahne do konca v prospech oboch strán
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:44 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Dobrý den,
Kolega Smrk řeší tuto reklamaci, prosím kontaktujte ho na emailu mader@mader.sk.
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
ANTALON s.r.o.Oblouková 102,
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
From: Galbavy, Ondrej [mailto:ondrej.galbavy@vaillant-group.com]
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:25 AM
To: Pavla ANTALON
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Importance: High
Dobrý deň žiadam o odstúpenie zmluvy a vrátenie zmluvy
Hodinky ani nemám a ani neviem kde sú !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
From: Pavla ANTALON <pavla@antalon.cz>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 11:09 AM
To: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Subject: RE: reklamacia stažnosť
Dobrý den,
Na odstoupení od smlouvy máte právo po 3. Uznané reklamaci. Všechny byli poslány zpět, neuznané, jelikož se závada neprojevila.
Stejné vyjádření máme od servisu i reklamačního technika.
-------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den/ Best Regards/ Mit freundlichen Gruessen
Jakub Jedlička
Reklamační oddělení
ANTALON s.r.o.Oblouková 102,
Stráž n. Nisou, Liberec, 46303
From: Galbavy, Ondrej <ondrej.galbavy@vaillant-group.com>
Sent: Monday, September 8, 2025 8:51 AM
To: INFO@MADER.SK
Subject: reklamacia stažnosť
Importance: High
Dobrý deň
Nie je možne už 4 krát som reklamovane hodinky dokonca posledná pred mesiacom a nič z pánom reklamačného komunikujem od neho mam len takéto odpovede
žiadam vrátenie sumy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma vas za slušný internetový obchod ale toto je naozaj moc
Jiří Smrk pi 8. 8. 9:17
Dobrý deň, Tu posielam znova reklamačného asistenta. Hodinky zašlem do servisu že trváme na to aby nám zaslali buď nové alebo dobropis že sa závada stále opakuj
Ondrej po 11. 8. 14:15
Dobrý deň poslal som a dakujem
Ondrej po 18. 8. 11:14
dobrý den máme niečo nové ? už som z toho neštastny pi 8. 8. 2025 o 9:17 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Ondrej ut 19. 8. 14:57
???
Jiří Smrk ut 19. 8. 14:59
Dobrý deň, Ospravedlňujem sa som na výjazdoch. Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov. Dne 19.08.2025 v 14:57 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 25. 8. 10:25
dobrý deň niečo nové ???? dakujem ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Jiří Smrk po 25. 8. 10:39
Dobrý deň, Zatiaľ mám info, že je diagnostika. Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem. Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 25. 8. 10:41
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem
Jiří Smrk po 25. 8. 10:43
Dobrý deň, Pripísal som že by sme radi dobropis. Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a): --
Ondrej po 1. 9. 9:47 (pred 7 dňami)
dobrý den nejake info ? po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Jiří Smrk po 1. 9. 9:49 (pred 7 dňami)
Dobrý deň, Napíšem im či majú pre nás dobropis. Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a): --
Ondrej <ondrej.galbavy2000@gmail.com>
7:29 (pred 1 hodinou)
komu: Jiří
dobrý den mesiac od reklamácie kedy som poslal žiadam o vratenie sumy prosím info ?
po 1. 9. 2025 o 9:49 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Napíšem im či majú pre nás dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 01.09.2025 v 9:47 Ondrej napsal(a):
dobrý den nejake info ?
po 25. 8. 2025 o 10:43 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Pripísal som že by sme radi dobropis.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 25.08.2025 v 10:41 Ondrej napsal(a):
Dobrý deň dakujem za info ak je možnosť tak ich nazad už ani nechcem
Dňa po 25. 8. 2025 o 10:39 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísala(a):
Dobrý deň,
Zatiaľ mám info, že je diagnostika.
Akonáhle dostanem ďalšie info napíšem.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Dne 25.08.2025 v 10:25 Ondrej napsal(a):
dobrý deň niečo nové ???? dakujem
ut 19. 8. 2025 o 14:59 Jiří Smrk <mader@mader.sk> napísal(a):
Dobrý deň,
Ospravedlňujem sa som na výjazdoch.
Hodinky som spísal priložil dokumentáciu a zaslal dodávateľov.
Jiří Smrek Antalon, s.r.o. Reklamačné oddelenie
Problém s reklamáciou Nakoľko zrušili predajňu v ktorej som to kúpila tak píšem sem. Topánky boli použité 2-krát a praskla podrážka. Sú ešte v záruke a chcela by som ich reklamovať, teda vrátiť peniaze. Ďakujem
Problém s reklmáciouChcela som reklamovať tovar (topánky), ktorý sa poškodil a je ešte v záruke a predajňu medzičasom zrušili a neviem ako mám postupovať.
Nevrátenie peňazíModivo/eobuv mi zaslal nesprávny tovar. Tovar som okamžite vrátila, ale nebol mi zaslaný správny, mnou objednaný tovar, ani mi nevrátili peniaze. Nikde sa nedovoláte, kontakt úplne bez šance
nedoručená zasielkazo stranky "simkova butik" som si objednala plavky, ktoré som aj zaplatila v sume 22,90. Na stranke bolo napísané že predajna sa ruší a bol výpredaj. Plavky som zaplatila bol mi doručený aj potvrdzujúci mail k obj.
Objednávka #1432
zo dňa 16.6.2025. do dnešného dňa (25.8) mi nebola zásielka doručená pokus o kontaktovanie na mailovú adresu: support@simkova-butik.com uvedenú na stranke mi vrati ako nedoručené. stranka je už zrušená. https://simkova-butik.com