Typ činnosti
Vyberte si
Stav sťažnosti
Vyberte si
Filtrovať
Vyberte si
2025-12-18 čas: 15:34Verejné
Otvorené
Reklamácia Reklamácia objednal som si telefón a prišiel mi laser
2025-12-17 čas: 17:38Verejné
Otvorené
Nesprávny tovarPrišiel mi nesprávny tovar písal som im ohľadne vrátenia tovaru no žiadna odpoveď ani faktúru mi neposlali
2025-12-17 čas: 14:40Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlZ.G.
KomuVidaXL
Vrátenie tovaru pre VidaXLChcel som vrátiť tovar pre spoločnosť VidaXL v rámci 14 dní od jej doručenia. Tovar nevyhovoval mojim požiadavkám. Kúpa prebehla online, takže nárok na vrátenie mám podľa platnej legislatívy. Informovali ma, že si chcú účtovať poplatok za vrátenie tovaru, s čím nesúhlasím a nedá sa s nimi dohodnúť. Ponúkol som im, že vrátim tovar na nimi označené odberné miesto, na toto mi odpovedali, že tovar mám vrátiť do Holandska. Odvolal som sa na ich obchodné podmienky a na to, že tovar chcem vrátiť na odberné miesto ako to majú označené v podmienkach. Napriek tejto mojej snahe, mi poslali štítky, ktorým mám označiť tovar a zaplatiť 10 EUR za každý štítok. Ako som už spomenul, nemienim platiť takýto poplatok, lebo je úplne neopodstatnený. Som ochotný tovar doviesť na ich najbližšie odberné miesto a vrátiť im ho. Ďakujem za pomoc a usmernenie.
2025-12-17 čas: 10:12Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlB.K.
Zara objednávka Dobrý deň , týmto podávam podnet na spoločnosť Zara Slovakia, s.r.o. (Inditex), z dôvodu dlhodobej nečinnosti a nereagovania zákazníckeho servisu. Od dňa 12.12.2025 sa opakovane pokúšam kontaktovať zákaznícky servis spoločnosti Zara prostredníctvom: - e-mailu (contact.sk@zara.com, info-sk@zara.com), - kontaktného formulára na webovej stránke, - online chatu, - sociálnych sietí, avšak do dnešného dňa som nedostala žiadnu odpoveď. Ide o nasledovný problém: 12.12.2025. mi mala byt doručená 2.časť objednávky č. 54049582597 a do dnešného dňa ju nemám. Objednávka je zaplatená a je objednaná 18.11.2025. Ich ignorácia je zarážajúca a nehovorím koľko času mi to zobralo . Dnes komunikujem , teda snažím sa im písať cez ich Appku od 9. h. a 2h. čakám na vyjadrenie a stále nič. A toto sa deje už od pondelka vo všetkých možných kontaktoch ktoré majú uvedené. Považujem tento postup za porušenie povinností voči spotrebiteľovi a žiadam o preverenie postupu obchodníka a zabezpečenenie nápravy. Ďakujem za vybavenie môjho podnetu. S pozdravom Blanka Křesťan Fojtikovablankagmaí.com 0919345107
2025-12-17 čas: 09:52Verejné
Otvorené
Nesprávny tovar Z internetu som si objednal termovíziu namiesto toho mi prišlo rádio. Tovar chcem vrátit a peniaze tiež.
2025-12-16 čas: 18:57Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.M.
ignoracia obchodudobry den, hlavnou pricinou staznosti jednoducha dohoda na zaklade tel.rozhovoru zo dna 4.12. tykajuca sa nedostupnosti jednej z poloziek (Kod produktu VEC500ML) . Po tel.rozhovore som suhlasil s neskorsim dodanim tovaru,a pozadoval som iba zaslanie tejto skutocnosti mailom. No od tohto telefonatu zo dna 4.12. som od obchodu nedostal ziadnu odpoved. V prilohe zasielam mailovu komunikaciu zo dna 4,9,10,12 a 16.12. 4.12. som PROSIL o zaslanie informacie o neskorsom dodani ako sme sa tel.dohodli. 9.12. som ich dokonca upozornoval ze na strankach im tovar figuruje ako skladom, ze je to z ich strany neprofesionalne a zavadzajuce. 10.12. opat mail ze stale nemam odpoved 12.12. opat mail ze aj napriek zaslaniu ich automatickej spravy nemam ziadnu odpoved. 16.12. prislo od nich hodnotenie produktov ktore mi ani nezaslali. Ocakavam vybavenie tejto staznosti jednoduchym zaslanim mailu z obchodu ering s r.o. www.filtreaoleje.sk priblizny datum odoslania mojej objednavky ako aj napravne opatrenia pre buducich zakaznikov. Dakujem S pozdravom Ing.Mracna Marian
2025-12-16 čas: 17:13Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlM.H.
Poslat.skInternetova stranka poslat.sk sprostredkuvava dorucenie balikov Dna 15.12.25 sme si objednali cez stranku kuriera ktory mal prist prevziat a nasledne dorucit 2x balik, za tuto sluzbu sme online zaplatili 17.38€ Dnes ked sme si chceli preverit kedy pridu po balik, volali sme na kontakt ktory maju uvedený na stranke POSLAT.SK ale na nase prekvapenie to zdvihla pani ktora s tym nema nic spolocne, nasledne sme posielali mail na info@poslat.sk kde sme sa dozadovali vysvetlenia , mail bol doruceny ale bez odpovede. Ocakavam viac podvedenych ludi . Viem ze svoje peniaze uz neuvidim ale mali by sa varovat ostatny ludia Fakujem s pozdraavom M.Havlin
2025-12-12 čas: 15:26Verejné
Otvorené
nevyhovujúci tovar oklamaniez fb som si objednala cistiace tabletky naWC. Reklama užasná vyšistené hodením tabletky do WC. Opak je pravdou 4ks tabletky som dala a účinok žiadny.Zaplatila som dobierku 34 Eur. žiadny účinok. Žial nemám ani meil ani nikde nie je ani faktúru nič. som len daľšia hlúpa hus čo naletela na reklamu. Vrátim tovar, alebo nech mi pošlú peniaze.ďakujem
2025-12-10 čas: 01:04Verejné
Otvorené
Podvodné konanie firmy Národná pokladnica s.r.o.Takzvaná Narodná pokladnica s.r.o. odo mňa aj od manžela žiada zaplatiť za tovar,ktorý nemáme. Zaslali nám medaily, ktoré sme si neobjednali, preto sme ich kuriérnou službou vrátili. Tieto nám dokonca boli len vhodené do schránky, nepodpísali sme ich prevzatie. Aj tak sme vyplnili a s doručenkou zaslali formulár o odstúpení od zmluvy o nákupe. Požiadali sme, aby nám nič neposielali, napriek tomu poslali doporucen.Neprevzali sme. No žiadajú o zaplatenie. Čo robiť?
2025-12-09 čas: 18:59Verejné
Otvorené
Od
avatar-urlR.J.
Nevrátili peniaze späťVrátil som kosačku späť dodávateľovi, lebo tovar nebol dobrý, už predtým bol vybalený, neboli tam vhodné súčiastky k tomu. Vrátil som tovar tam, kde mi písali do 14 dní. To bolo ešte v 20. októbri. Peniaze sa mi nevrátili, a nedá s nimi komunikovať!!! Ďakujem!