Máte spotrebiteľský problém s dodávateľom?Využite výhody rýchleho bezplatného nástroja.

1Postupujte podľa krokov a odošlite sťažnosť dodávateľovi.
Zaregistrujte sa, popíšte svoj problém a pošlite sťažnosť dodávateľovi.
2Ak svoju sťažnosť zverejníte a zviditeľníte pre všetkých, bude váš prípad silnejší a môže tým pomôcť aj iným spotrebiteľom.
Prípad bude viditeľný pre všetkých užívateľov internetu (voliteľné).
3Získajte odpoveď od dodávateľa prostredníctvom platformy
Na stránke budete mať prístup k svojim sťažnostiam a odpovediam od dodávateľov.

Najnovšie sťažnosti

Verejné
Uzavreté

Iný tovar doručený ako objednany

Namiesto bielych šiat z ľanu doručené hnedé šaty z pochybnej bavlny a polyesteru.(Čítajte viac)

2025-07-30 čas: 14:05
Od
avatar-urlJ.D.
Verejné
Otvorené

nedoručenie objednaného tovaru

Objednávka bola potvrdená a doručená, s problémom že neobsahovala objednaný tovar ale úplne iný tovar. Tento tovar som vrátil späť na adresu GLS KEYCHA 96233 Budča 1039. Za tovar som zaplatil dobierku 99,00 Eur a za vrátenie tovaru späť 13,00 Eur. Teraz nemám tovar ani peniaze a neviem sa domôcť žiadnej spätnej väzby. Doručený balík č:01918253281. Odoslaný balík č:01918397724(Čítajte viac)

2025-07-29 čas: 07:07
Od
avatar-urlS.K.
Verejné
Otvorené

Nefunkčná sd karta

Nefunkčná SD karta mapa Európy V7 pre Nissan Connect 3 Europe V7(Čítajte viac)

2025-07-21 čas: 09:13
Od
avatar-urlD.S.
Verejné
Otvorené

Nedodaný tovar - detský kočík

Týmto dávam sťažnosť na na podvodný e-shop Baby-Merci, kde ponúkajú kočíky za dosť nízke ceny, dodanie majú do 60 dní . Mňa takto oklamali o 380€ a kočík nedodali. Peniaze mi doteraz nevrátili. Dozvedela som sa z internetových zdrojov, že nie som jediná mamička, ktorú takto oklamali. Na internete si už zablokovali aj recenzie ,a taktiež neodpovedajú na správy, emaily...Poslala som im aj odstúpenie od zmluvy, podľa zákona majú na to 14 dní a kontaktovala som aj SOI, a takže spísala podnet na inšpekciu. Nechcem, aby oklamali ďalších.(Čítajte viac)

Pozrite si zoznam všetkých sťažností >