Invia.sk

Invia.sk

Zoznam sťažností nahlásených dodávateľovi.

Typ činnosti
Stav sťažnosti
Filtrovať
2025-10-05 čas: 17:22
Od
avatar-urlM.O.
Verejné
Otvorené

nesúhlas s vybavením reklamácie

Po absolvovaní dovolenky (Albánsko, 28.8.-1.9.2025, Dürres, hotel Royal G, izba č. 106), ktorú som zakúpil u CK Čedok prostredníctvom Invia.sk, s.r.o. som 4.9.2025 reklamoval nevyhovujúce ubytovanie (bol som upozornený, že reklamácia musí byť podaná u Invie, s.r.o). Popis: 29.9. 2025 dopoludnia som na recepcii hotela reklamoval nevyhovujúci stav izby, v ktorej sme boli ubytovaní. Na recepcii mi oznámili, že sú "plní", teda nemôžu mi vymeniť izbu. Skúsil som to po výmene služby u iného recepčného znova. Aj ten mi povedal, že ma nemá kam presťahovať. Informoval som ho, že budem kontaktovať delegátku. Dostal som odpoveď že zbytočne, hotel je plný a ani ona mi "nevyčaruje voľnú izbu". Tak som rezignoval a po návrate som reklamoval pobyt prostredníctvom predajcu - Invia. Z Čedoku mi prišla odpoveď, že reklamáciu neuznávajú. Dôvodom je, že som neinformoval delegátku, ktorá by problém vyriešila. Lenže problém nemala ako riešiť, keďže podľa recepčných voľné izby neboli. Vo VOP CK Čedok je uvedené, že izby prideľuje výhradne hotel, CK s tým nemá nič spoločné a nemôže to ovplyvniť. Takže tu vidím jasný rozpor v tvrdení, že delegátka by niečo vyriešila, s čím nemá CK nič spoločné a je to v kompetencii hotela. A ten (dvaja recepční hotela) mi jasne dal na vedomie, že voľné izby nemá. Prítomná pri reklamovaní ubytovania v hoteli bola aj moja manželka, spoluubytovaná. O nedostatkoch mám foto a video dokumentáciu (video chybového hlásenia na displeji klimatizácie, foto kúpeľne, WC a okna na kúpeľni). Cez spomínané okno sa dalo dostať do izby, keďže klimatizácia bola nefunkčná a museli sme mať počas pobytu v izbe dokorán otvorené spomínané okno, lebo tým pádom nefungoval ani odťah v kúpeľni a WC. V prvotnej reklamácii som tieto skutočnosti uviedol a požiadal som CK (citujem): "Overením si podobných prípadov, zverejnených v masovokomunikačných prostriedkoch a opierajúc sa o nezáväznú tzv. Frankfurtskú tabuľku zliav spolu s oporou v zákone č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, zákone č. 40/1964 Z.z. občiansky zákonník v znení neskorších doplnkov a inštruktážne video SOI o reklamovaní dovoleniek navrhujem, vzhľadom na opísané pochybenia, spolu s primeranou nemajetkovou ujmou, kedy za daných podmienok neboli naplnené ciele, ktoré má dovolenkový pobyt vo svojej podstate poskytnúť, kompenzáciu 20% (10% + 10%, pre dve osoby) z celkovej ceny zájazdu, teda 317,74 € z celkovo zaplatenej sumy 1588,71 €." Od predajcu Invia, resp. CK Čedok očakávam reálne zhodnotenie riešenia konfliktu vo vyjadreniach "vyriešila by to delegátka" a VOP "CK nemá vplyv na prideľovanie izieb ani ho nemôže ovplyvniť" a to hlavne v tomto prípade, keď dvaja recepční nezávisle od seba vyhlásili, že nemajú žiadnu voľnú izbu a nám pridelená izba zjavne nespĺňala deklarované vybavenie izby a služby hotela uvedenej kategórie. Ďakujem! (Čítajte viac)