- Dohodnite sa s dodávateľom
- Správy
- Prihlásenie / Registrácia

UPC Broadband Slovakia

22.4.2024 sme osobne požiadali o prepis predmetnej zmluvy (bez viazanosti) na môjho brata a vrátili k zmluve prislúchajúci modem následne nám UPC zaslalo formálnu žiadosť o prepis, ktorú som podpísal a zaslal späť avšak omylom na nesprávnu emailovú adresu (môj druhý email), čo som si nevšimol. UPC medzitým aktivovalo novú zmluvu bez toho aby ma upovedomilo o chýbajúcom tlačive a pokračovalo vo fakturácii (Internetu aj prenájmu modemu) tak pod novou ako aj starou zmluvou. Mám za to, že UPC porušilo zmluvu tým, že službu pod starou zmluvou prestalo resp. technicky nebolo schopné dodávať nakoľko bol predmetný modem vrátený. UPC aj napriek tomu pokračovalo vo fakturácii (za nedodanú službu Internet a prenájom vráteného modemu). Mám za to, a že vystavenie faktúry za služby, ktoré v skutočnosti neboli dodané, sa podľa právneho poriadku SR za podvodné konanie alebo aspoň za závažné porušenie účtovných a daňových predpisov Napriek vyššie uvednému a komunikovanému a aj napriek tomu že som dlhoročný zákazník, UPC odmieta vystaviť dobropis na duplicitne faktúrovanú a zaplatenú sumu. Naopak, ešte sa domáha doplatenia vrátane poplatkov za upomienky. Chápem interné predpisy firmy UPC, avšak nepovažujem za, z právneho hľadiska relevantné, povýšenie formy (chýbajúce tlačivo) nad podstatu (nedodanie služby). (Čítajte viac)