XLSK Nábytok s.r.o.

XLSK Nábytok s.r.o.

Zoznam sťažností nahlásených dodávateľovi.

Typ činnosti
Stav sťažnosti
Filtrovať
2025-12-09 čas: 08:40
Od
avatar-urlA.J.
Verejné
Otvorené

M77HV5 - Reklamace (Ticket: M7-26586700)

19.10.2025 som si objednal tovar s číslom kúpnej zmluvy M77HV5 s doručením do 4 dní na adresu skladu v Košiciach. 29.10.2025 som dostal tento e-mail: „Kontrolujeme termíny dodania spoločne s výrobcami a robíme všetko preto, aby boli tieto termíny dodržané. Žiaľ, dodávateľ nám oznámil, že sa doručenie Vašej objednávky M77HV5 oneskorí. Týmto by sme sa chceli ospravedlniť.“ 08.11.2025 mi poslali dotazník spokojnosti zákazníka. 11.11.2025 mi poslali túto správu: „Tovar, ktorý ste si objednali v našom e-shope, je pripravený na vyzvednutie. S týmto e-mailom sa môžete vydať priamo na výdaj tovaru, kde si objednávku môžete vyzdvihnúť.“ Dostavil som sa večer do skladu v Košiciach. Ukázal som e-mail aj číslo objednávky. Skladník menom Michal mi vydal tovar zabalený v jednom balení. (Celkovo malo byť 3 kusy.) Pýtal som sa ho, či je všetko v poriadku. Odpovedal, že áno, všetko je v jednom balení zabalené, a ukázal mi, že na balení sú tri nálepky, čo znamená, že vo vnútri by mali byť 3 kusy tovaru. Povedal som si „super“ a naložili sme tovar do požičaného vozidla, keďže jeho dĺžka presahuje 240 cm. Došli sme domov, vyniesli tovar na 4. poschodie a rozbalili. Vo vnútri boli len 2 kusy namiesto 3. Volal som na zákaznícku linku, ale nikto nezdvihol. Napísal som e-mail, poslal som fotky a odfotil som si etiketu, na ktorej som si všimol, že po nemecky je napísané „2 ks“. Na správu som nedostal odpoveď, preto som zavolal do zákazníckeho servisu. Vysvetlil som situáciu, kde mi povedali, že to overia. Následne som 13.11.2025 dostal túto správu: „Naväzujem na váš dnešný telefónny hovor a radšej vám posielam vyjadrenie skladu v Košiciach písomne. Napisali mi doslova toto: „Skladové zásoby u nás sú v poriadku. Prijem aj vydaj tovaru bol na 3 ks. Pri prevzatí tovaru však nebola skontrolovaná obalová jednotka, či v nej skutočne boli 3 ks.“ So želaním príjemného dňa, Lucie Bakovská Na to som im odpísal: „Jeden panel váži 8,9 kg, celková váha balenia, ktoré sme dostali zo skladu, má 17 kg. Skladník menom Michal, ktorý vydával tovar, tvrdil, že je to všetko a že sú v balení 3 kusy.“ Do 16.11.2025 som žiadnu odpoveď nedostal, preto som im napísal ďalší e-mail na infocentrum@xxxlutz.sk. 17.11.2025 som od nich dostal odpoveď: „Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Môžete podať reklamáciu a panely vám dorazia. Bohužiaľ momentálne nemáme na sklade chýbajúci panel. Váš e-mail posielam na reklamačné oddelenie, čoskoro vás budú informovať. Ďakujem.“ 18.11.2025 som dostal túto správu: „Vašu požiadavku sme odovzdali na oddelenie e-shopu, odkiaľ vás budú kontaktovať. Za komplikácie sa vám ospravedlňujeme a prajeme vám pekný deň.“ 22.11.2025 som dostal túto správu: „Zadali sme reklamáciu na dodávateľa, stále čakáme na vyjadrenie, kedy vám doručí zakúpený kus. Budeme vás informovať. Ďakujeme za pochopenie.“ Následne som sa pýtal na kontakt na dodávateľa 22.11.2025 aj 25.11.2025, no žiadnu odpoveď som nedostal. 27.11.2025 som poslal ďalšiu správu: „Dobrý deň prajem, oficiálne vás žiadam o informáciu o termíne dodania. Taktiež nárokujem kompenzáciu za vzniknuté nepríjemnosti, za dodanie nekompletného balenia a za nedodržanie doručovacej lehoty.“ 27.11.2025 som dostal túto odpoveď: „Vašu požiadavku sme odovzdali na oddelenie e-shopu, odkiaľ vás budú čoskoro kontaktovať s riešením. Za komplikácie sa vám ospravedlňujeme a prajeme vám pekný deň.“ 28.11.2025 som poslal ďalšiu správu s rovnakým obsahom, na čo som dostal rovnakú odpoveď. 01.12.2025 som dostal túto správu: „Podľa vyjadrenia dodávateľa došlo k odoslanie nového panelu na sklad výdajnej pobočky XXXLutz Košice. S ohľadom na krehkosť výrobku nemôžeme zaručiť jeho odoslanie na adresu. Ako bude výrobok doručený na predajňu, budeme vás opätovne informovať o možnosti vyzdvihnutia reklamácie.“ 05.12.2025 som poslal ďalšiu správu: „Dobrý deň prajem pani Eichlerová, je 5. december a nemáme žiadne informácie ohľadom našej objednávky. Odporúčaný postup: Pošlite písomnú reklamáciu s fotkami, popisom (stalo sa to) a požiadavkou na doručenie domov (lehota 7–14 dní) – stalo sa to, ale znovu vás žiadame o doručenie domov na moju adresu do 14 dní. Adresa dodania: Hlavná 720/182, Kráľovský Chlmec, 07701. Chcem vás informovať, že podávame sťažnosť aj na SOI a na ECC.“ Dnes je 09.12.2025 a žiadnu odpoveď som nedostal.(Čítajte viac)