- Dohodnite sa s dodávateľom
- Správy
- Prihlásenie / Registrácia

Palmos-Mode

Dňa 01.11.2025 som si objednal pánsky kabát za 57,95 EUR cez online shop predajcu Palmos-Mode, ktorý bol v slovenskom jazyku. Predajca uvádza na svojej stránke doručenie objednaného tovaru do 2 - 4 prac. dní. Keď mi stále objednaný tovar nedoručovali, tak som ich e-mailom kontaktoval dňa 18.11.2025 s tým, že chcem bližšie info. o svojej objednávke. Dňa 20.11.2025 mi odpísali na môj e-mail, že sa im nakopili objednávky a že mi v najbližších dňoch bude tovar určite doručený a že mi bude zaslané sledovanie o priebehu doručenia v nasledujúcich 3 až 6 dňoch. Ak by sa tak nestalo, tak ich mám kontaktovať. Keďže sa nič nedialo, tak som ich e-mailom kontaktoval opäť 01.12.2025, kde som ich už žiadal o vrátenie fin. prostriedkov na môj účet. V e-maily som im aj poslal print screen z ich stránky, kde som označil spracovanie objednávky a dodaciu dobu, ktorá bola uvedená tak, ako píšem vyššie v popise tejto sťažnosti. Zároveň som ich upozornil, že ma týmito informáciami ako spotrebiteľa zaviedli a ak nebude zjednaná náprava, tak sa obrátim na inštitúcie, ktoré chránia spotrebiteľa. Na tento e-mail neprišla odpoveď do dnešného dňa. (Čítajte viac)