- Dohodnite sa s dodávateľom
- Správy
- Prihlásenie / Registrácia

Slovak Parcel Service s.r.o.

Dňa 1.12.2025 som si objednal od internetového predajcu produkty v celkovej sume 49,40€ so službou doručením na adresu + 6€. Prostredníctvom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. mi došla na Viber informácia o 9:26: „Dnes vam dorucime zasielku SK0RY015000001W9E6 od Frogman-VOCATO s dobierkou 55,40 EUR. Uprednostnite bezkontaktnu platbu. Kurier: 0914 726 332“. Nakoľko v súkromnom mobilnom telefóne nemám k dispozícii dáta, čím som si ich správu neprečítal. Kuriér z daného tč ma kontaktoval dvakrát a to 15:42, pričom v danom čase som bol na služobnej akcii kde som mobil zvoniť nepočul. Bez môjho vedomia a súhlasu zásielku zadal do ALZABOXU PRESOV OC Prostejovská., o 16:39 (čo je podstatne ďalej od adresy kde mala byť zásielka doručená s príplatkom) Kuriéra som sa snažil kontaktovať bezprostredne po príchode domov na vyššie uvedenom tč., Chápem nakoľko bolo 20:04., že hovor bol zrušený, no dnes teda na druhy deň ma nik z firmy nekontaktoval. Cez platobnú bránu som teda vykonal platbu na základe sms z 16:39., mysliac si že spoločnosť SPS pod označením OC Prostejovská myslí v blízkosti obchodné centrum – Billa (Prostejovská 37/A) PO zadaní kódu do Zboxu som zistil, že to nie je tento box. Odmietal som ísť cez ¾ sídliska a prevziať si zásielku, len preto, že ako zákazník som celý deň nesedel doma a nečakal kedy v akom približnom čase mieni spoločnosť za mnou prísť. Dnes počas dňa som e-mailom komunikoval s pracovníčkami spoločnosti SPS Ing. K. S. – špecialista zákazníckeho servisu ako aj p. K. P., avšak bez nájdenia spoločnej reči pri riešení danej záležitosti. Podľa ich písomného vyjadrenia „evidujeme momentálne enormné množstvo zásielok, zásielka Vám bola presmerovaná na najbližšie kapacitne dostupné odberné miesto“ pričom ani slovo zmienky o zaplatenej službe doručenie na adresu. Po naliehaní, že sa obrátim na príslušné orgány so žiadosťou o prešetrenie a reklamovanie záležitosti ich odpoveď bola „pri doručení predmetnej zásielky postupoval kuriér podľa platných VOP. Po prvom neúspešnom pokuse doručenia na adresu, kuriér presmeroval zásielku na najbližšie kapacitne dostupné odberné miesto, ktoré sa nachádza: https://www.alza.sk/alzabox-presov-(oc-prostejovska)-1104214-ps.htm Uplatnenie nároku na vrátenie prepravného nie je možné, vychádzajúc z vyššie uvedeného.“ Nakoľko ide z môjho pohľadu o nespoľahlivého doručovateľa stalo sa to už viackrát, nie som ochotný tejto spoločnosti nechať poplatok za doručenie na adresu v celkovej sume 6€. Preto žiadam tento poplatok vrátiť na môj bankový účet z ktorého platba bola uhradená. S pozdravom ThDr. Marek Beňa (Čítajte viac)