- Dohodnite sa s dodávateľom
- Správy
- Prihlásenie / Registrácia

Domnabytku.sk

Obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri reklamácii po zakúpení sedacej súpravy cez internet. Pred kúpou som si sedačku súpravu. odkomunikovala telefonicky aj e-mailom.Dovtedy bola komunikácia zo strany predajcu v poriadku. Sedacia súprava na objednávku prišla o 6 týždňov.Po 2 týždňoch začali na rôznych miestach praskať švy. Reklamácia nebola uznaná.Podavala som reklamáciu opät. Znovu ju zamietli.Pokúšala som sa s predajcom dohodnúť,odpoveď bola jednou vetou,že "už sa vyjadrili 6.10.2025" K dnešnému dňu mám doma rozpáranú sedaciu súpravu(v uživaní od 18.8.2025).Som si naozaj vedomá,že produkt je od výrobcu nekvalitný. 2 x uzamietnutú reklamáciu obchod odôvodnil tým,že tie švy pracujú. Ďakujem a ostávam s pozdravom Röderová (Čítajte viac)