- Dohodnite sa s dodávateľom
- Správy
- Prihlásenie / Registrácia

Lidl

Dňa 28.11.25 som zakúpil Smart televízor v predajni Lidl , po spustení fungoval 24 hodín . Dňa 30.11.25 som ho chcel kvôli výpadku prijímania internátu vrátiť na predajni, ako vrátenie tovaru. Bolo to zo strany predajne zastupenou p .Karabinošom odmietnuté. Bola zapísaná reklamácia s tým že o výsledku budem informovaný do 30 dní.D tým nesúhlasím nakoľko chcem TV vrátiť a odstúpiť od zmluvy o kupe. Dôvod bol uvedený že je to dráhy tovar a oni musia takto postupovať.. Pričom ukončil konverzáciu že on tam má kamión. Trvám na odstúpení od kúpnej zmluvy kvôli nedôvere k uvedenej znzčke TV S pozdravom Bergou(Čítajte viac)