- Dohodnite sa s dodávateľom
 - Správy
 - Prihlásenie / Registrácia
 

Mancini.sk

MANCINI Elektronická objednávka cez web MANCINI.SK č.30859905 zo dňa 9.8.2025. Zaplatené na účet Mancini SK3583300000002402248016 prevodom 11.8.2025 15:18pm: Prijatie platby potvrdené od Mancini automatizovane. Prepravné číslo: UU834518459CN nie je možné dohľadať ... stále je niekde na ceste. Podané tri urgencie (17.8., 15.9., 2.10.2025), odpovede sú "proforma" ospravedlnenia a naťahovanie času, zároveň držia moje peniaze za neposkytnutú službu. TOVAR NIKDY NEBOL DORUČENÝ, stav 2.10.2025. Správanie predajcu: vyhýbanie sa zodpovednosti, pro-forma automatizované odpovede, držanie platby, argumentácia na nemožnosť odstúpenia od zmluvy 14 dní od DORUČENIA = ktoré ale nikdy nebolo = čiže je to zamotaný kruh. Majú systém postavený na zamotávaní a vyhýbaní sa zákonom v celku, vyberajú si iba určité časti, vyhýbanie sa zodpovednosti, iba získavanie finančných úhrad za neexistujúce služby. Spoliehajú sa na ich nevymožiteľnosť. Porušujú zákon o reklamáciách, vyriešenie do 30 dní. Určili si ich vnútorné pravidlá, ktoré obchádzajú zákon a teda sú protizákonné a bežní užívatelia nepoznajú všetky možnosti na riešenie, na čo sa spoliehajú. Od dodávateľa žiadam vrátiť peniaze aj s poistením, spolu 21,83€ na ten istý účet v SLSP Slovensko ako boli uhradené. Paralelne som informoval FIO banku o ich klientovi s podvodným konaním na daný účet č.SK3583300000002402248016. A navrhujem SPOJIŤ VŠETKÝCH NESPOKOJNÝCH ZÁKAZNÍKOV A PODAŤ SPOLOČNÉ už TRESTNÉ OZNÁMENIE A ŽIADAŤ hrubé ODŠKODNÉ pomerom ku času riešenia a dlžnej ceny. SAMOZREJME ZASTAVIŤ tekéhoto "tiežpodnikateľa" s trestom. Nespokojná obeť podvodníkov. (Čítajte viac)
Internetový obchod mancini.sk neumožňuje vrátenie tovaru. Poskytuje iba reklamačný formulár, kde možnosť vrátenia tovaru bez uvedenia dôvodu nie je k dispozícii, napriek tomu, že na stránke uvádza možnosť vrátenie do 100 dní.(Čítajte viac)